Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

mamma smurfen skrev 2011-07-08 10:01:08 följande:

Nu har vi äntligen "benat" upp hur/vad vi ska göra på semesternSkrattande

Den sista denna månaden åker vi till sthlm för 2 dagar på hotel, å eftersom jag jobbar innom branschen, så fick vi det förmånliga priset på 1530totalt för ett stooort familjerum i 2 dagar...visserligen en liten bit från stan, men bara 15 min med tunnelbanan så är man vid slussenSolig

Ska gå på Gröna lund, å förhoppningsvis hinna med gamla stan med....

Sedan bär det av till Skara Sommarland för en natt där med inträde till parken.

Just nu är lilla killen på läger, har vart där sedan i måndags, men ikväll kommer han hem å då ska vi berätta om våra planer för killarna....kommer bli såååå kul att se deras miner*S*

Sedan blir det "de vanliga" med...några dagar i Lysekil, i stugan, å resten blir det att greja hemma, å givetvis en dag på liseberg oxå.

Nästa år har vi bestämt oss för att hyra stuga på öland, Böda camping, ska boka redan nu, så man får en BRA stuga=)

Vad är era planer för sommaren?

Måse oxå "skryta" lite...min sötis sitter själv nu *stolt* hon bara kom på hur man skulle göra häromdagenHjärta

man mysigt det låter att ha hotell övernattning och billigt vad i sthlm vad heter stället ? ingår mat och somhall osv ?

gotlad säger bara skitbra ställe vi hyrde en  stuga där i 1 vecka och fick mat med på köpet. och att gå i gotland i som små gatorna och rida islandshäst ojojoj vad underbart det var

Grattis till (sitta utan stöd) visst är det gulligt att se dom sitta upp själva
    Elias ser så mäktig när han sitter haha han vet att han är kung

Vi ska till Legoland 20 juli med familjen förra året var vi också i Legoland men då var jag gravid haha inte då kul kanske men kul för barnen men nu ska jag åka jag med sen i Oktober ska vi till sverige igen                 
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥ mamma84.bloggagratis.se/
  • 3 barns mamma84

Idag gjorde jag sockerkaka med glasyr över + hallon och blåbär i smeten + citronsaft och skal i med och havre syper gott vi firade ju elias

• 3 barns mamma84

Jag har en farlig pojk!!! Han sitter i sin babysitter fast tack o lov leker med en docka och dockan rammlade ner i sidan utanför och denna unge hänger utanför och försöker nå den alltså hänger halva kroppen utanför

• 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2011-07-09 00:53:22 följande:
    Haligh: usch vad hemskt! Aldrig varit med om ett mf eller ma själv men det måste vara himla jobbigt!

Vi går som bäst och väntar på att Elliots nya kusin ska ploppa ut. Deras första barn kom på BF+3 och nu är hon på BF+6, eller +7 egentligen eftersom det är efter midnatt. Hoppas på ett sms imorgon bitti!
    spännade ju Gladsnart händer det saker då ja att gå över är inget poppis man vet då aldrig när det väl händer
  • 3 barns mamma84
    Mama Jessie skrev 2011-07-08 21:58:39 följande:
    Ja babysittern kan nog va lite farlig nu när dom slänger sig efter allt de vill ha :). Vi har nog inte använt vår på iaf minst 3 månader. Åh, nu börjar jag sakna den där lilla bebisen som satt så snällt i babysittern och tittade Drömmer
    haha jag har inte tagit bort min ännu men jag tror det börjar bli dags snart faktist för igår vissade han nog att den inte är bra för honom längre så vi ska nog ta bort den men var tog våra bebisar vägen ?
  • 3 barns mamma84
    Haligh skrev 2011-07-09 00:46:30 följande:
    Babysittern åkte ner i källaren för ett par månader sen...har en riktigt vild krabat som man får ha koll på hela tiden, det är golvet som gäller om man ska lämna en sekund! Fast hon kravlar snabbt och ligger vips under tv-bordet eller nåt. Hon skannar verkligen efter nåt att riva tag i och helst stoppa i munnen, inte alls nån liten stillsam bebis längre Usch fick veta i kväll att en kompis just fått missfall, eller ma rättare sagt. Som inte kom ut heller trots piller. Så himla tråkigt för dem, så jobbigt!
    Snabba flickan du har min ålar och rullar runt som en klocka här haha konstiga pojken. jag kan ställa honom på rygg och helt plötsligt är han på magen och någon annan stans och snurrat runt många varv så inte änns soffan kan jag ha honom då han tippar ner när han är som en virvelvind

Fy vad jobbigt Gråter jag har fått 2 st ma och det är så jävla jobbigt det försvinner likom inte alls det sitter kavr som en minne för livet känns det som hoppas hon återhämtar sig snart.   
  • 3 barns mamma84

Hihi nu har jag tagit många bilder på E som äter macka med leverpastej och smör och pillar upp själv och stoppar in i sin mun sen kokade jag ärtor och morot mjuk som jag fick tips här i från men moroten var ej poppis men oj vad ärtorna och mackorna var gott enligt honom

• 3 barns mamma84

Denna bild är tagen idag samt många fler och ny desange på bloggen förstår ni jag vill verkligen bli fotograf
  • 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2011-07-10 16:53:03 följande:
    Fotograf är ett extremt krävande jobb och inte speciellt bra betalt om man inte "lyckas".
    Det är visserligen roligt, men tidskrävande.
    Jo det är ju det men det får bli ett extra jobb iaf och jobba som usk med.
    Jag vill ta utbildningen nästa år då elias börjar hos dagmamman i jan 
Svar på tråden December Bebis 2010 :)