December Bebis 2010 :)
Nu har vi äntligen "benat" upp hur/vad vi ska göra på semestern
Den sista denna månaden åker vi till sthlm för 2 dagar på hotel, å eftersom jag jobbar innom branschen, så fick vi det förmånliga priset på 1530totalt för ett stooort familjerum i 2 dagar...visserligen en liten bit från stan, men bara 15 min med tunnelbanan så är man vid slussen
Ska gå på Gröna lund, å förhoppningsvis hinna med gamla stan med....
Sedan bär det av till Skara Sommarland för en natt där med inträde till parken.
Just nu är lilla killen på läger, har vart där sedan i måndags, men ikväll kommer han hem å då ska vi berätta om våra planer för killarna....kommer bli såååå kul att se deras miner*S*
Sedan blir det "de vanliga" med...några dagar i Lysekil, i stugan, å resten blir det att greja hemma, å givetvis en dag på liseberg oxå.
Nästa år har vi bestämt oss för att hyra stuga på öland, Böda camping, ska boka redan nu, så man får en BRA stuga=)
Vad är era planer för sommaren?
Måse oxå "skryta" lite...min sötis sitter själv nu *stolt* hon bara kom på hur man skulle göra häromdagen
gotlad säger bara skitbra ställe vi hyrde en stuga där i 1 vecka och fick mat med på köpet. och att gå i gotland i som små gatorna och rida islandshäst ojojoj vad underbart det var
Grattis till (sitta utan stöd)
Elias ser så mäktig när han sitter haha han vet att han är kung
Vi ska till Legoland 20 juli med familjen förra året var vi också i Legoland men då var jag gravid haha inte då kul kanske men kul för barnen men nu ska jag åka jag med

snart händer det saker då 
jag har fått 2 st ma och det är så jävla jobbigt det försvinner likom inte alls det sitter kavr som en minne för livet känns det som