December Bebis 2010 :)
Yess jag är inne i 200 siffrigt idag nu går det banne mig ner ner ner hahaha ![]()
Yess jag är inne i 200 siffrigt idag nu går det banne mig ner ner ner hahaha ![]()
Utomlands
Nu har du skrivit värsta romanen hahaha jag hinner inte själv läsa utan måste fixa mat nu till oss alla innan vi ska åka sen
Ska läsa sen ![]()
Det gick bra hos läkaren didos hade inget fel men han har väl trampat snät med bennen och har inte ont eller så men haltar hela tiden.
Vi vi kulle hålla ett öga på honom iaf.
Juste vet ni vem som är överlycklig!!!
Jo
jag
haha
jag har fått tid till jordemode tid hehe kl 11.00 den 29/6
yess äntligen
Jag fick oxå Libero boken av läkaren som han hade beställt till mig
Handlar om graviditeten och utveckligen om förlossningen osv
Dessa tiden har vi i danmark på alla besök
vecka 6-10 läkar tid 2 ggr (har varit)
vecka 8+0 till 13+6 bemärkning (doubeletest) fråga inte mig vet ej vad de e
11+0 till 13+6 ultraljud (Nakkefoldsskanning)
13-15 jordemoder 2ggr
15+0 till 22+0 inget
18 ultraljud
21 jordemore 2ggr
25 läkare 2ggr
29 jodemore 2 ggr
32 läkare 2 ggr
35 jordmore 1 gång
36 jordmore 1 gång
37 jordmore 1 gång
39 jordmor 2 ggr
(41) jordmore 2 ggr
födsel
1-10 dagar efter födsen jordmor 2 ggr
8 veckor efter läkare 2 ggr
NhjärtaD:
Inte att han började gå nu utan han har lite konstigt nu han började gå när han var 9 mån gammal
Inatt så låg han i vår säng och han vaknade till då o då och sa aj och tog upp sitt ben och vissade var han hade ont och jag fick massera honom.
Men sen sa han att han hade ont i andra bennet med så hmm vad ska man tro :-/
Ska se efter och om det blir värre så ber jag läkaren kolla upp honom och sen åka till scanning om det skulle hjälpa.
Igår var jag helt jävla förstoppad och jag började må illa och gick till toaletten.
Där började jag att må mer o mer illa och känner att antingen måste jag göra nr 2 nu eller spy.
Nr 2 kom ut i massor (ursäkta) och jag började må ännu mer illa och började känna mig varm och svettades som bara den och det bara rann ner svett från pannan och kroppen.
Jag börjar att kännat hjälp jag får ingen luft och var tvungen att öppna dörren ja nära så jag kan hålla i handtaget.
Och ge mig själv luft medans jag känner att jag kommer att svimma nu vilken min som hällst.
Så jag svimmade till och har smärtor i magen och känner att jag måste göra mer nr 2 men om jag nu skulle göra det skulle jag må ännu illare.
Där satt jag medvetslös i minuter och känner att nu mår jag bättre och går sen till sängen.
Springer in i toan igen och nr 2 lika med vatten
Fy fan vilken dag alltså!!!
Klockan var 18.00 på kvällen och jag gick o sov vaknade upp nu.
Fladder eller som jag kallar det för ''fjäril'' hänner jag nästan varje dag men igår var det extra mkt så himal mysigt och så overkligt
Är bara i vecka 11+4 vecka 12 och detta är tredje graviditeten så ja man kan känna snabbare
Tror banne mig det är en liten flicka i magen hehe ja man säger ju om man väntar på en flicka är mamman snyggare
jag känner mig skit snygg haha konstigt ![]()
Ger dig en stort kram vännen

hoppas att allt är bra.