Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

Yess jag är inne i 200 siffrigt idag nu går det banne mig ner ner ner hahaha 

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) ebba 2005 didos 2008 bebis 2010 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84

Utomlands
    Nu har du skrivit värsta romanen hahaha jag hinner inte själv läsa utan måste fixa mat nu till oss alla innan vi ska åka sen
    Ska läsa sen

• 3 barns mamma84

Det gick bra hos läkaren didos hade inget fel men han har väl trampat snät med bennen och har inte ont eller så men haltar hela tiden.
    Vi vi kulle hålla ett öga på honom iaf.

Juste vet ni vem som är överlycklig!!!
    Jo
    jag
    haha
    jag har fått tid till jordemode tid hehe kl 11.00 den 29/6
    yess äntligen

• 3 barns mamma84

Jag fick oxå Libero boken av läkaren som han hade beställt till mig
    Handlar om graviditeten och utveckligen om förlossningen osv

Dessa tiden har vi i danmark på alla besök

vecka 6-10 läkar tid 2 ggr (har varit)
    vecka 8+0 till 13+6 bemärkning (doubeletest) fråga inte mig vet ej vad de e
    11+0 till 13+6 ultraljud (Nakkefoldsskanning)
    13-15 jordemoder 2ggr
    15+0 till 22+0 inget
    18 ultraljud
    21 jordemore 2ggr
    25 läkare 2ggr
    29 jodemore 2 ggr
    32 läkare 2 ggr
    35 jordmore 1 gång
    36 jordmore 1 gång
    37 jordmore 1 gång
    39 jordmor 2 ggr
    (41) jordmore 2 ggr
    födsel
    1-10 dagar efter födsen jordmor 2 ggr
    8 veckor efter läkare 2 ggr

• 3 barns mamma84

NhjärtaD:
    Inte att han började gå nu utan han har lite konstigt nu han började gå när han var 9 mån gammal

Inatt så låg han i vår säng och han vaknade till då o då och sa aj och tog upp sitt ben och vissade var han hade ont och jag fick massera honom.
    Men sen sa han att han hade ont i andra bennet med så hmm vad ska man tro :-/
    Ska se efter och om det blir värre så ber jag läkaren kolla upp honom och sen åka till scanning om det skulle hjälpa.

• 3 barns mamma84

Igår var jag helt jävla förstoppad och jag började må illa och gick till toaletten.
    Där började jag att må mer o mer illa och känner att antingen måste jag göra nr 2 nu eller spy.
    Nr 2 kom ut i massor (ursäkta) och jag började må ännu mer illa och började känna mig varm och svettades som bara den och det bara rann ner svett från pannan och kroppen.
    Jag börjar att kännat hjälp jag får ingen luft och var tvungen att öppna dörren ja nära så jag kan hålla i handtaget.
    Och ge mig själv luft medans jag känner att jag kommer att svimma nu vilken min som hällst.
    Så jag svimmade till och har smärtor i magen och känner att jag måste göra mer nr 2 men om jag nu skulle göra det skulle jag må ännu illare.
    Där satt jag medvetslös i minuter och känner att nu mår jag bättre och går sen till sängen.
    Springer in i toan igen och nr 2 lika med vatten
    Fy fan vilken dag alltså!!!
    Klockan var 18.00 på kvällen och jag gick o sov vaknade upp nu.

• 3 barns mamma84
    MalakiW skrev 2010-05-29 14:38:29 följande:
    Usch vilken hemsk dag du måste haft igår vännen! Hoppas du mår bättre idag! Ibland kan rejält med sömn hjälpa! kramar i mängder!
    Det var jobbigt men inte lika jobbigt som du gumman har fått gå igenom{#lang_emotions_cry}
  • 3 barns mamma84

Fladder eller som jag kallar det för ''fjäril'' hänner jag nästan varje dag men igår var det extra mkt så himal mysigt och så overkligt
    Är bara i vecka 11+4 vecka 12 och detta är tredje graviditeten så ja man kan känna snabbare

Tror banne mig det är en liten flicka i magen hehe ja man säger ju om man väntar på en flicka är mamman snyggare jag känner mig skit snygg haha konstigt

• 3 barns mamma84
    we wish for a baby skrev 2010-05-30 16:03:48 följande:
    Hej på er alla underbara!Jag kan inte riktigt släppa er än, är inne varje dag för att läsa hur de går.Ni ger mig hopp om livet.. Ni är så varma, underbara & härliga hela bunten!Jag fick min skarpning i måndags 9+6..Jag är så slut psykiskt & fysiskt, men jag finner styrka i er & den här tråden.De blir bättre med tiden, även om de kan kännas långt bort nu, till hösten är ivf nr 2 inplanerad.Önskar idag att himlen hade en telfon... Men jag är övertygad om att mamma både kan se mig & höra mina tankar där hon nu befinner sig!Stora styrke kramar vill jag skicka till mala...Jag vet vad ni går igenom & hur ont de gör i kropp & själ!Massor med kramar till er andra super tjejer oxå!

Ger dig en stort kram vännen
    {#lang_emotions_heart}

• 3 barns mamma84
    Stoce skrev 2010-05-30 16:58:30 följande:
    Här är det oroligt för tillfället. DÅ jag gick på toa imorse kom det väldigt mycket brunt på toapappret. Torkade lite uppåt i slidan och det kom jättemycket brunt blandat med någon röd droppe också. Blev jätteorolig, och försökte känna på livmodertappen. Det verkade inte komma mer ur den, men ringde BB/gyn som bad mig avvakta. Nu under dagen så kommer det inte mer brunt, men det kommer en del rött fast jag TROR det kan komma från att jag var in och kände och torkade... usch, jag vet inte. Är ju i v 13 nu, (torsdag - v 14) och vill INTE förlora bebis...
    Fy vilken tråkig upplevelse {#lang_emotions_frown}hoppas att allt är bra.
    Har ni haft sex i sitåne ?
    Håll koll på detta pilla inte på tappen mer det ska du inte göra alls då leder det till et mf.
    Nu väntar du och ser vi alla håller tummarna.
Svar på tråden December Bebis 2010 :)