ÄlskarNova skrev 2010-06-04 16:49:28 följande:
Tjoho!!

Är såå glad idag! Igår var jag och sambon på UL och gjorde en tidig datering.
Pyret i magen mådde såå bra så och gjorde volter för oss,sparkade med sina små fötter och hickade! Man såg så tydligt att det var en liten människa nu med hjärnhalvor, magsäck, de små armarna och benen. Åhh!

Har ett fastställt BF nu till den 7/12 så blev alltså framflyttad 2dgr, men det gör ju inget! Nästa UL blir den 15juli då det är dags för organscreeningen. Då är jag i v.20+ och därför passade det bra att göra dateringen nu då det annars hade diffat för mkt så sent i grav. som BM sa.
Efteråt gick vi och köpte ett litet bebisset med body+byxa+tossor och gick in på babyaffären och kollade in alla bebissaker som vagn och sånt.

Spana kan man ju alltid göra..
Igår kväll var jag på avskedsfest för en som går i pension på jobbet och jag passade då på att säga till vår föreståndare att jag var gravid så han skulle veta om det. Idag satt vi på jobbet och pratade och han gratulerade ännu en gång och började sen prata om min framtid. Är bara vikarie där och har varit läänge. Men nu sa han att han gärna skulle ge mig en fast tjänst inom detta halvår fram tills jag går på mammaledighet så jag har ngt fast att komma tillbaka till! Wow alltså! Har aldrig hört ngn som blir lovad en fast tjänst när hon precis berättat att hon är gravid!

Så det har varit 2 MKT bra dagar det här!
Hoppas ni andra njuter av solen och har det gott!! KRAMkalas
Är så glad för erat bästa dagar ni haft för er

underbart ju att bli fastanställd hihi grattis
Och grattis till sötnosen som är i magen och har det roligt med sparkandet hihi mysigt värre.
Ja att hitta på sängar barnvagnar och allt möjligt gör en själv så jävla lycklig och glad.
Tänkt snart så om 6 månader ojojoj längtar fram