Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

NhjärtaD:
    Du ska inte tänka så om dit barn utan som bm så vet dom nog att allt kommer gå bra annas skulle du nog åka in med det samma och få prata om detta med din graviditet.
    Du kommer gå bättre medicin till tammarna och allt kommer gå bra.
    Bebisen kommer att leva på som vanligt och ''misshandla'' mamman hehe 9 mån med massa sparkar hihihihihi
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) ebba 2005 didos 2008 bebis 2010 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84

sök på namnet Botfly det är larver som lever i kroppen säk detta på youtoob men om ni är kännsliga precis som jag Är men gjorde det iaf så just nu kan jag inte låt bli att klia min kropp...

• 3 barns mamma84

Apropå kissa massor hahaha jora tackar jag vaknar 2 ggr på natten men ibland vaknar jag inte alls men känner sen på morgonen panik till toan haha
    På jobbet kissar jag 2-3 ggr blåsan känns full men när jag väl kissar kommer droppar..
    Hemma är det som att dricka något sen efter någon halv timme så är det toan 2 ggr på några få minuter hahaha

Bebisen buffar på i magen och rör sig omkring
    Och jag börjar få lätt ont i ryggen nu och så jävla andfåd som bara den ingen ork längre.
    Okej ska inte klaga nu för det kommer sen och blir minsan värre

Nu är det BARA 5 dagar kvar till Rul
    Yess!!!!!

• 3 barns mamma84

Foglossningar jora jag hade det REDAN i vecka 10-11 det gjorde PISS ont hade det vi blygbennet.
    Nu inte alls peppar peppar!!

Nu ska jag göra Rabarber paj innan sambon kommer hem med Pizza
    Kommer in i kväll puss

• 3 barns mamma84

Äntligen fredag och Helgen har börjat för mig NU
    Bara 4 dagar kvar till Rul LÄNGTAR!!!!!!!

• 3 barns mamma84
    ÄlskarNova skrev 2010-06-04 16:49:28 följande:
    Tjoho!! Solig
    Är såå glad idag! Igår var jag och sambon på UL och gjorde en tidig datering. 
    Pyret i magen mådde såå bra så och gjorde volter för oss,sparkade med sina små fötter och hickade! Man såg så tydligt att det var en liten människa nu med hjärnhalvor, magsäck, de små armarna och benen. Åhh! Hjärta  Har ett fastställt BF nu till den 7/12 så blev alltså framflyttad 2dgr, men det gör ju inget! Nästa UL blir den 15juli då det är dags för organscreeningen. Då är jag i v.20+ och därför passade det bra att göra dateringen nu då det annars hade diffat för mkt så sent i grav. som BM sa. 
    Efteråt gick vi och köpte ett litet bebisset med body+byxa+tossor och gick in på babyaffären och kollade in alla bebissaker som vagn och sånt. Spana kan man ju alltid göra..

Igår kväll var jag på avskedsfest för en som går i pension på jobbet och jag passade då på att säga till vår föreståndare att jag var gravid så han skulle veta om det. Idag satt vi på jobbet och pratade och han gratulerade ännu en gång och började sen prata om min framtid. Är bara vikarie där och har varit läänge. Men nu sa han att han gärna skulle ge mig en fast tjänst inom detta halvår fram tills jag går på mammaledighet så jag har ngt fast att komma tillbaka till! Wow alltså! Har aldrig hört ngn som blir lovad en fast tjänst när hon precis berättat att hon är gravid!  Så det har varit 2 MKT bra dagar det här!

Hoppas ni andra njuter av solen och har det gott!! KRAMkalas 
    ·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Pyret 7/12-10*.¸¸.·*¨`·
    Är så glad för erat bästa dagar ni haft för er underbart ju att bli fastanställd hihi grattis
    Och grattis till sötnosen som är i magen och har det roligt med sparkandet hihi mysigt värre.
    Ja att hitta på sängar barnvagnar och allt möjligt gör en själv så jävla lycklig och glad.
    Tänkt snart så om 6 månader ojojoj längtar fram
  • 3 barns mamma84
    Ninnie81 skrev 2010-06-05 12:22:38 följande:
    i veckan ska jag boka tid för rul..s himla kul..längtar massor. en fråga vilka ska kolla könet? vi ska inte göra de denna gång. vi kolla inte med första sonen men med andra sonen. nu vill vi ha en överraskning. men vi får se va som väl händer när vi är där. kanske vi ändrar oss ändå
    Ja jag säger ju det jag kollade aldrig med dottern för mamma ville att jag skulle bli överraskad.
    Och det blev jag jag trodde det skulle vara en kille men mamma hade 1005rätt hela tiden det var en flicka som tittade ut hihi
    när jag blev gravid igen visste jag med 1000% att det var en kille denna gången och gav honom redan ett namn näe han va i magen och visst var det så det var en amadeus som va på ul bilden som lekte med sin snopp hahaha

denna vill jag o sambon ha som överraskning men vi vill oxå se vad det är vore roligt att köpa lite rosa eller blått
  • 3 barns mamma84

Hej och godmorgon

Igår var vi och badade jag och sambon tillsammans och vi hade så mysigt!! vi bastade ångbastu och vanlig bastu och simmade lite och satt i bubbelpolen tillsammans med så jäkla mysigt och romatiskt hihi.. sen åt vi tillsammans och åkte hem och hade första gången SEX hahaha jävlar vad skönt det VAR :-0 det var super skönt haha
    Det var fars dag igår oxå så han fick lite vad han ville ha  

Jag känner oxå livmodern klart och tydligt går inte att missa det är bara och ta ner hande under naveln och så hittar man livmodern som sticker fram en härlig kännsla.
    Svullnade är borta men en otroligt stort mage man har herregud jag vissade för sambon igår och jag blev själv förvånad min navel håller på att KRYMPA redan!!
    Hur har ni det med era navlar ??

Nu ska jag steka ägg på macka kommer snart flickor..

Juste igår för 2005 5år sen hehe så 5 juni kl 23.00 gick vattnet
    Nu 6 juni kl 09.00 kom första värkarna och jag låg på soffan och höll på att dö haha
    åkte in kl 11.00 typ och hade värta värkarna
    Kl 01.47 7 juni föddes döttern så imon kl 01.47 7 juni blir hon 5år gammal herregud min lilla flicka jag vill ha en liten flicka ju hihi

Trevlig nationsdagen idag till er alla.
    Fast jag bor i danmark ska jag fira det iaf jag e ju svensk fortfarande

• 3 barns mamma84
    Emelle skrev 2010-06-06 12:21:54 följande:
    Är inte så sktiv här inne när solen lyser så skönt
    Har fullbokad helg men kikar in lite här när jag som nu har 5 minuter över.
    JAg börjar sakta men säkert må lite bättre. 10+3 idag!
    Snart bär det av till svärisarna. Middag och kalas...

Sern att ni pratar vagnar....Här lutar det åt en Brio Go. Svindyr historia, men verkar fylla de flesta av våra vagnkrav. Nån annan som tittat på den??
    11+3 vissar det i din gravkalender
  • 3 barns mamma84

Upptadera mig snälla

Kan berätta att idag blev min lilla flicka ebba 5år gammal idag föddes hon 01.47
    Imorgon är DAGEN jag LÄNGTAR !!!!!
    Jag ska göra RUL imon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar på tråden December Bebis 2010 :)