• MajMamman08

December Bebis 2010 :)

Här e alla välkomna som plussat och ska ha bebis i December

Hoppas vi kan följas åt i den långa resan som gravida och prata om allt mellan himmel och jord!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-06 18:41
    BF-lista för December bebisar

www.familjeliv.se/Forum-11-233/m51802861.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-13 10:56
    Här kan vi presentera oss lite mer om vi vill
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m51935009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-24 19:12
    HÄR KAN VI LÄGGA IN BILDER PÅ VÅRA FINA GRAVIDMAGAR!
    www.familjeliv.se/Forum-2-297/m52702886-3.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-26 22:27
    Gissnings tråd!!
    www.familjeliv.se/Forum-11-233/m53225868.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 10:56
    BF-lista
    2/12 Lallan (32år) 3:e och 4:e barnet, Uppsala
    3/12 Jenni78 (32 år) första barnet, Gävle
    5/12 Utomlands (32 âr) första barnet, España (men skâne tös)
    6/12 NhjärtaD (25år) tredjebarnet, Småland
    6/12 linn78 (32år) andra barnet (son-08) Skåne
    7/12 ÄlskarNova (25år) 2barnet (dotter-04), Småland
    7/12 linasmamma (21 år) andra barnet (05) Falun
    9/12 mamma smurfen (37år) 3e barnet(99-01), Göteborg
    9/12 LillSnurr82 (28år) första barnet, Linköping
    12/12 delifi2 (35 år) 5 barnet,Skåne/Trelleborg
    12/12 Willes Mamma 08 (27år) andra barnet son-08, Småland
    14/12 ullabella sekreterare (28 år) första barnet, Skåne
    17/12 Sandragumman (24år) Andra barnet (son-07) Boden
    17/12 Bippa (28år) andra barnet dotter-07) utanför Örebro
    18/12 Saliva123 (31 år) andra barnet (dotter -08) Stockholm
    19/12 Jaya (22 år) första barnet, Blekinge
    20/12 MFJG (25 år) andra barnet (09:a) Malmö
    20/12 malinsmurfan (32år) 3:e barnet (00 och 03), sörmland
    20/12 AnnaCL (27 år) första barnet, Uppsala
    21/12 2 barns mamma84 (26år) tredje barnet (05-08), Danmark Riktiga datumet kommer 30 nov
    23/12 Emelle (30) fjärde barnet (-99, -02, -06) Småland
    24/12 Emynem (24år) Andra barnet (Son-07), Borlänge
    25/12 Cissi7006 (40år) fjärde barnet (96-97 och 09), skåne
    25/12 Haligh (31 år) första barnet, Stockholm
    27/12 Småstadsbönan (25 år) tredje barnet (06, 09), Frillesås
    28/12 Majorima (22 år) första barnet, Kungälv
    28/12 Stefanie (23 år) Första barnet, Stockholm
    30/12 Momalicious (20 år) första barnet, Orust/Bohuslän
    1/1 Ludicrous (22år) andra barnet dotter-06, Småland
    5/1 alberta77(33år) fjärde barnet, Borås
  • Svar på tråden December Bebis 2010 :)
  • Jenny10

Hej igen mina fina flickor!
    Och tack finaste Majmamman som skrev i min gästbok!
    Har inte läst ikapp mig, bara ett citat från Malin o Henke som verkade ha fått skitnyheter jag blev så lessen! Fan att dessa bebisar inte kan göra som dom blir tillsagda, jag är helt vansinnig just nu.
    Tyvärr verkar jag få lämna tråden jag med, fick bruna strimmor på pappret igår kväll. {#lang_emotions_cry}
    Inte särskilt mkt men jag vet ju hur det var sist... Idag har det varit ytterst sparsamt och egentligen inget oroande men som sagt, det trodde jag sist med. Just nu har jag enorm värk, molande och mensvärksliknande, inget blod peppar peppar. Bm sa att "det behöver inte aaaalls vara nån fara" men jag vet ju hur det blir med blödningar i samband med smärta. Skit också.
    Ska lägga mig om en stund, kanske lugnar sig smärtan i alla fall, måste bara få barnen mätta och lagda.

Häng kvar lilla liv!
  • shiny02
    Jenny10 skrev 2010-04-13 17:51:38 följande:
    Hej igen mina fina flickor!Och tack finaste Majmamman som skrev i min gästbok!Har inte läst ikapp mig, bara ett citat från Malin o Henke som verkade ha fått skitnyheter jag blev så lessen! Fan att dessa bebisar inte kan göra som dom blir tillsagda, jag är helt vansinnig just nu.Tyvärr verkar jag få lämna tråden jag med, fick bruna strimmor på pappret igår kväll. Inte särskilt mkt men jag vet ju hur det var sist... Idag har det varit ytterst sparsamt och egentligen inget oroande men som sagt, det trodde jag sist med. Just nu har jag enorm värk, molande och mensvärksliknande, inget blod peppar peppar. Bm sa att "det behöver inte aaaalls vara nån fara" men jag vet ju hur det blir med blödningar i samband med smärta. Skit också.Ska lägga mig om en stund, kanske lugnar sig smärtan i alla fall, måste bara få barnen mätta och lagda.

Håller tummarna...ta de lugnt , låt gubben ta barnen ikväll :)

kramar om

• Malin o Henke
    Stoce skrev 2010-04-13 17:07:30 följande:
    VUL imorgon 14.45. Är liiite nervös, men denna gång blöder jag inte alls. Jag har symtom och känner mig gravid, så förhoppningsvis bekräftar VUL att allt ser bra ut. Har "dock" benägenhet för tvillingar då min mormor har tvillingbröder, så vi får väl se om det är en eller flera. Även ett medium har sett två barn som är lika långa.. så vi får väl se Enligt BM då hon räknade på senaste mens och 28 dagars cykel så skulle BF vara 29/11, men enligt eget antagen ägglossning så borde det vara 6-8/12 någon gång, för jag har längre cykel än 28 dagar. Om jag är så sent som 8/12 så är jag i v 5+6 imorgon (alltså v 7 på torsdag). Nog borde man kunna se hjärtat då, eller? Vad tror ni?
    STORT LYCKA TILL imorgon!! Jag hoppas såååå innerligt att du får bättre nyheter än vad vi fick idag!!!
    Håller tummarna så att dom VITNAR!!!
    STORA KRAMAR!!!!
    //Malin
  • Malin o Henke
    Hej igen mina fina flickor!Och tack finaste Majmamman som skrev i min gästbok!Har inte läst ikapp mig, bara ett citat från Malin o Henke som verkade ha fått skitnyheter jag blev så lessen! Fan att dessa bebisar inte kan göra som dom blir tillsagda, jag är helt vansinnig just nu.Tyvärr verkar jag få lämna tråden jag med, fick bruna strimmor på pappret igår kväll. Inte särskilt mkt men jag vet ju hur det var sist... Idag har det varit ytterst sparsamt och egentligen inget oroande men som sagt, det trodde jag sist med. Just nu har jag enorm värk, molande och mensvärksliknande, inget blod peppar peppar. Bm sa att "det behöver inte aaaalls vara nån fara" men jag vet ju hur det blir med blödningar i samband med smärta. Skit också.Ska lägga mig om en stund, kanske lugnar sig smärtan i alla fall, måste bara få barnen mätta och lagda.
    NEEEEJJJJEEEE!!! Inte du oxå!!! HOPPAS, HOPPAS, HOPPAS att det "bara" är lite hitte på ont!! Typ... Jag ska banne mig bli religiös o börja BE!!! NÅT måste man ju hitta på!!! För ungsorkarna SKA stanna kvar tills dom är FÄRDIGA!!! *SKRUTTUNGAR*

TACK snälla för din omtanke!!! det är skönt med HÄRLIGA medmänniskor!!!

Håller tummarna HÅRT, HÅRT för dig!!!

KRAMAR!!!
    //Malin
  • Minifer
    Hej igen mina fina flickor! Och tack finaste Majmamman som skrev i min gästbok! Har inte läst ikapp mig, bara ett citat från Malin o Henke som verkade ha fått skitnyheter jag blev så lessen! Fan att dessa bebisar inte kan göra som dom blir tillsagda, jag är helt vansinnig just nu. Tyvärr verkar jag få lämna tråden jag med, fick bruna strimmor på pappret igår kväll.  Inte särskilt mkt men jag vet ju hur det var sist... Idag har det varit ytterst sparsamt och egentligen inget oroande men som sagt, det trodde jag sist med. Just nu har jag enorm värk, molande och mensvärksliknande, inget blod peppar peppar. Bm sa att "det behöver inte aaaalls vara nån fara" men jag vet ju hur det blir med blödningar i samband med smärta. Skit också. Ska lägga mig om en stund, kanske lugnar sig smärtan i alla fall, måste bara få barnen mätta och lagda.
    håller tummarna som fan!!
  • Stoce
    Malin o Henke skrev 2010-04-13 18:23:53 följande:
    STORT LYCKA TILL imorgon!! Jag hoppas såååå innerligt att du får bättre nyheter än vad vi fick idag!!!Håller tummarna så att dom VITNAR!!!STORA KRAMAR!!!!//Malin
    Vad trist att ni fick så tråkiga besked. Har tänkt på dig hela dagen och hållit tummarna. Jag hade också ett missfall för drygt två år sedan... låångt i efterhand inser man att det var det bästa, då barnet inte var livsdugligt, men det går inte att tänka så när man precis förlorar det.... Stora stärkande kramar, och så får vi hoppas att du väldigt snart blir gravid igen!! KRAM!!!
  • s89
    Hej igen mina fina flickor! Och tack finaste Majmamman som skrev i min gästbok! Har inte läst ikapp mig, bara ett citat från Malin o Henke som verkade ha fått skitnyheter jag blev så lessen! Fan att dessa bebisar inte kan göra som dom blir tillsagda, jag är helt vansinnig just nu. Tyvärr verkar jag få lämna tråden jag med, fick bruna strimmor på pappret igår kväll.  Inte särskilt mkt men jag vet ju hur det var sist... Idag har det varit ytterst sparsamt och egentligen inget oroande men som sagt, det trodde jag sist med. Just nu har jag enorm värk, molande och mensvärksliknande, inget blod peppar peppar. Bm sa att "det behöver inte aaaalls vara nån fara" men jag vet ju hur det blir med blödningar i samband med smärta. Skit också. Ska lägga mig om en stund, kanske lugnar sig smärtan i alla fall, måste bara få barnen mätta och lagda.
    Håller tummarna att allt är bra! Behöver ju inte vara något farligt. Hoppas du mår bättre snart! Kram
  • Malin o Henke
    Stoce skrev 2010-04-13 18:56:47 följande:
    Vad trist att ni fick så tråkiga besked. Har tänkt på dig hela dagen och hållit tummarna. Jag hade också ett missfall för drygt två år sedan... låångt i efterhand inser man att det var det bästa, då barnet inte var livsdugligt, men det går inte att tänka så när man precis förlorar det.... Stora stärkande kramar, och så får vi hoppas att du väldigt snart blir gravid igen!! KRAM!!!
    TACK!!! Nej.. Man tänker ju inte så nu, men förnuftet säger att det verkligen ÄR så..
    Kram!!
    //Malin
  • Jenny10

Tack alla fina som skrivit till mig och som stöttar, utan er hade det varit ännu mer bajs! Jag har inte sett nåt mer blod *håller tummarna så dom ramlar av* men värken sitter kvar.
    Visst är det som Stoce skrev, att det bästa är ju givetvis att man får mf istället för ett svårt handikappat barn eller förlorar det tidigt i bebislivet, men just där och då vill man inget hellre än att stoppa tillbaka det in igen.
    Själv känner jag inte för något mer alls just nu, orkar inte ta tag i äl-test och sånt igen och skulle nog inte klara ett plus känslomässigt igen, hade hela tiden gått och trott att allt var fel. Får väl helt enkelt hålla tummarna för detta lilla odjur.
    Bm sa att man är väldigt restriktiv med vul just för att stilla oro eftersom det bara kan bli "ögonblicksbilder" och det kan lika gärna gå åt skogen tre minuter efteråt. Det förstår jag med men kommer ändå, om allt vill sig väl eller om inte så i nästa graviditet, propsa på ett.

Häng kvar lilla liv!
Svar på tråden December Bebis 2010 :)