• MajMamman08

December Bebis 2010 :)

Här e alla välkomna som plussat och ska ha bebis i December

Hoppas vi kan följas åt i den långa resan som gravida och prata om allt mellan himmel och jord!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-06 18:41
    BF-lista för December bebisar

www.familjeliv.se/Forum-11-233/m51802861.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-13 10:56
    Här kan vi presentera oss lite mer om vi vill
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m51935009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-24 19:12
    HÄR KAN VI LÄGGA IN BILDER PÅ VÅRA FINA GRAVIDMAGAR!
    www.familjeliv.se/Forum-2-297/m52702886-3.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-26 22:27
    Gissnings tråd!!
    www.familjeliv.se/Forum-11-233/m53225868.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 10:56
    BF-lista
    2/12 Lallan (32år) 3:e och 4:e barnet, Uppsala
    3/12 Jenni78 (32 år) första barnet, Gävle
    5/12 Utomlands (32 âr) första barnet, España (men skâne tös)
    6/12 NhjärtaD (25år) tredjebarnet, Småland
    6/12 linn78 (32år) andra barnet (son-08) Skåne
    7/12 ÄlskarNova (25år) 2barnet (dotter-04), Småland
    7/12 linasmamma (21 år) andra barnet (05) Falun
    9/12 mamma smurfen (37år) 3e barnet(99-01), Göteborg
    9/12 LillSnurr82 (28år) första barnet, Linköping
    12/12 delifi2 (35 år) 5 barnet,Skåne/Trelleborg
    12/12 Willes Mamma 08 (27år) andra barnet son-08, Småland
    14/12 ullabella sekreterare (28 år) första barnet, Skåne
    17/12 Sandragumman (24år) Andra barnet (son-07) Boden
    17/12 Bippa (28år) andra barnet dotter-07) utanför Örebro
    18/12 Saliva123 (31 år) andra barnet (dotter -08) Stockholm
    19/12 Jaya (22 år) första barnet, Blekinge
    20/12 MFJG (25 år) andra barnet (09:a) Malmö
    20/12 malinsmurfan (32år) 3:e barnet (00 och 03), sörmland
    20/12 AnnaCL (27 år) första barnet, Uppsala
    21/12 2 barns mamma84 (26år) tredje barnet (05-08), Danmark Riktiga datumet kommer 30 nov
    23/12 Emelle (30) fjärde barnet (-99, -02, -06) Småland
    24/12 Emynem (24år) Andra barnet (Son-07), Borlänge
    25/12 Cissi7006 (40år) fjärde barnet (96-97 och 09), skåne
    25/12 Haligh (31 år) första barnet, Stockholm
    27/12 Småstadsbönan (25 år) tredje barnet (06, 09), Frillesås
    28/12 Majorima (22 år) första barnet, Kungälv
    28/12 Stefanie (23 år) Första barnet, Stockholm
    30/12 Momalicious (20 år) första barnet, Orust/Bohuslän
    1/1 Ludicrous (22år) andra barnet dotter-06, Småland
    5/1 alberta77(33år) fjärde barnet, Borås
  • Svar på tråden December Bebis 2010 :)
  • Jenny10

Nu sover barnen och jag lämnar hemmet i ett tillstånd som hade fått hälsovårdsmyndigheten att trilla av pinn, ska duscha och sen sova.
    Hoppas morgondagen är trevligare och inte bjuder på ett mf.
    Pussar och kramar till världens bästa flickor!

Häng kvar lilla liv!
  • Malin o Henke
    Jenny10 skrev 2010-04-13 19:23:04 följande:
    Tack alla fina som skrivit till mig och som stöttar, utan er hade det varit ännu mer bajs! Jag har inte sett nåt mer blod *håller tummarna så dom ramlar av* men värken sitter kvar. Visst är det som Stoce skrev, att det bästa är ju givetvis att man får mf istället för ett svårt handikappat barn eller förlorar det tidigt i bebislivet, men just där och då vill man inget hellre än att stoppa tillbaka det in igen. Själv känner jag inte för något mer alls just nu, orkar inte ta tag i äl-test och sånt igen och skulle nog inte klara ett plus känslomässigt igen, hade hela tiden gått och trott att allt var fel. Får väl helt enkelt hålla tummarna för detta lilla odjur.Bm sa att man är väldigt restriktiv med vul just för att stilla oro eftersom det bara kan bli "ögonblicksbilder" och det kan lika gärna gå åt skogen tre minuter efteråt. Det förstår jag med men kommer ändå, om allt vill sig väl eller om inte så i nästa graviditet, propsa på ett.
    Kan BARA hålla FULLT med dig!! I allt!!! Förutom att du ska INTE ge upp!! Vill du/ni ha ett barn till så SKA ni ju ha det!! Det fixar du!! O jag ska oxå fixa det!! Vi är ju STARKA BRUTTOR JU!!!
    Sov gott o tänk INTE på att städa!!! Nån ordning får det väl vara!! "Hellre lite skit i hörnen, än ett RENT HELVETE"!!!!
    Hoppas det känns MYCKET BÄTTRE imorgon!!!
    MASSA STYRKE KRAMAR!!!
    //Malin
  • Malin o Henke
    ÄlskarNova skrev 2010-04-13 20:23:32 följande:
    Malin o Henke: Stor KRAM till er!!!
    TACK!! Gulligt av dig!! O det värmer!!

KRAMS tillbaka!!
    //Malin
  • Juvel

Får nog tyvärr också lämna tråden:( Blöder mer och mer och har dessutom ganska ont, inte riktigt mensvärk utan lite mer... Ja ja, som ni skriver så gör ju naturen sitt och det är vi ju tacksamma för i slutändan. För vår del kanske det blir ivf nu, hoppas dock vi kan få köra med pergotime några gånger till för att ge mig in i ivfkarusellen just nu tror jag inte jag orkar...

Kommer säkert kika in i smyg och se hur ni mår tjejer men HA DET BRA och ta hand om magarna...

Kram på er

• Emelle

NEEEJ vad händer??

Här är man borta i några timmar och  vad sker??

Håller tummarna och hoppas givietvis på det bästa tills motsatsen är bevisad!!
    Känner sååå mycket för er nu. Vet precis hur det känns tyvärr...

• Trollungarnasmamma

Usch vad tråkigt det var att läsa här inne idag

Många kramar till er alla {#lang_emotions_heart}

Jag själv orkar inte skriva så mycket mer idag heller, inget fel på fisen i magen ännu vad jag vet, men jag själv har så grymt ont i munnen, antingen visdomtänderna ele nått annat, har aldrig haft så här ont i munnen!
    Grät under hela matlagningen, för det slutar inte, alvedon hjälper inte ett skit. Kan inte äta....
    dödstrött är jag med, men kan inte sova

~*~♥~*~ Nova-06, Elliot-09, Lillfisen i magen BF 5/12 ~*~♥~*~
  • MajMamman08
    3 barns mamma84 skrev 2010-04-13 17:08:01 följande:
    Ojoj bim idag ingen mens och massa symtomer bara..Om den inte kommer den 20:e så blir det ett nytt test iaf..Kissar hela tiden och massa mer..Tappen ligger gömd bakvägg och stängd och mjuk. och massa flytningar såklart.
    har du testat dig dåe
    Juvel skrev 2010-04-13 16:37:31 följande:
    Testmissbrukaren är i faretn;) Var tvungen att testa igen idag, tog ett test vid lunch och det var ännu starkare än tidigare. Nu ska jag försöka hålla mig till nästa vecka för att testa igen och se om allt verkar ok (om testet fortfarande är starkt eller kanske till och med starkare...) Åhhh vad jag vill att det här ska gå bra...Emelle: Skönt att du blev lovad vul men när är du i vecka 7? Jag ska på vul den 28/4 och borde då vara i v.6-7 känns som en evighet dit...
    ja ska på vul den 27/4 längtar som en tok dit,men e samtdigti lite rädd!!
  • MajMamman08
    Jenny10 skrev 2010-04-13 17:51:38 följande:
    Hej igen mina fina flickor!Och tack finaste Majmamman som skrev i min gästbok!Har inte läst ikapp mig, bara ett citat från Malin o Henke som verkade ha fått skitnyheter jag blev så lessen! Fan att dessa bebisar inte kan göra som dom blir tillsagda, jag är helt vansinnig just nu.Tyvärr verkar jag få lämna tråden jag med, fick bruna strimmor på pappret igår kväll. Inte särskilt mkt men jag vet ju hur det var sist... Idag har det varit ytterst sparsamt och egentligen inget oroande men som sagt, det trodde jag sist med. Just nu har jag enorm värk, molande och mensvärksliknande, inget blod peppar peppar. Bm sa att "det behöver inte aaaalls vara nån fara" men jag vet ju hur det blir med blödningar i samband med smärta. Skit också.Ska lägga mig om en stund, kanske lugnar sig smärtan i alla fall, måste bara få barnen mätta och lagda.
    Nej hjärtat, de får inte hända igen!!! Vi skulle ju föda december bebisar jue! Tycker sååå synd om dig...finns inga ord!! HOppas o håller tummar o tår så jag spricker att de inte ska vara någon fara!!! Tänker på dig!!! Ska du göra vul el något??
    Juvel skrev 2010-04-13 20:47:02 följande:
    Får nog tyvärr också lämna tråden:( Blöder mer och mer och har dessutom ganska ont, inte riktigt mensvärk utan lite mer... Ja ja, som ni skriver så gör ju naturen sitt och det är vi ju tacksamma för i slutändan. För vår del kanske det blir ivf nu, hoppas dock vi kan få köra med pergotime några gånger till för att ge mig in i ivfkarusellen just nu tror jag inte jag orkar... Kommer säkert kika in i smyg och se hur ni mår tjejer men HA DET BRA och ta hand om magarna...Kram på er
    Men gud,NEJ vad händer Så många inom loppet av några dagar!! buuuh!!! tycker så jävla synd om er,att ni måste gå igenom denna jävla smärta o tårar!!!
    Oh hoppas på de bästa för er!!!
Svar på tråden December Bebis 2010 :)