December Bebis 2010 :)

En vännina till mig hennes kompis dotter satt i babymatstolen från ikea stolen och gungade många ggr plötsligen välte stolen och hon dog
![]()
Amadeus tappade jag på golvet och han landade på bakhuvudet på murgolv allt gick bra han grätt massor plötsligen blev han tyst och trött och jag ringed 112 och man sa att barn ska inte sova man ska hålla dom uppe hela tiden..
När ambulansen kom var han pigg o glad dom ringde in till Astrid sjukhus men dom sa det var okej han kunde stanna hemma.
Men om man skulle spy eller ha dåligt och gråta skulle vi in.
Tappade elias då jag berättade om att jag fick en varning (ande) och han landade på framhuvudet pannan o näsan mot murgolvet. han grätt och plötsligen blev han tyst jag ringde 112 och abulansen kom och vi åkte in liten kontroll och vi åkte hem igen så han var sig själv inne i ambulansen och skrattade ..
Bra dom är sig själva och inte konstiga är det okej ..
men om du e orolig så åker du in
Elias han övar på att krypa just för tillfälligt han tar ett ben sen landar han på magen
men IDAG stod han på båda bakbenen helt upp och hade händerna på golvet haha han såg inte riktig klock ut
Kanske kan vill börja stå istället för att krypa
Sen ställer ahn sig upp men inte helt upp utan på soffan och ska nå saker bättre ..
suzzy: haha välkommen till tagar av stump klubben
här är det strumpor och skor/tofflor och slänga bort nappar..
Jag har en tävlig på bloggen om någon är intresserad
Elias tog 2 första steg med krypningen klockan 18:14 29/8-11 måndag