Inlägg från: 3 barns mamma84
|
-
-
Hahaha känner igen mig i det du sägergwendylin skrev 2011-09-02 17:04:08 följande:
ja men jag blev så förvånad! satt i soffan o drack en kopp the... själv.. sprang o tittade till honom stup i kvarten
inte alls van vis sovmorgon 
innan var det lugn med en kopp kaffe men nu är det (slurt snabbt) sen ''var är du elias'' hahaha
-
Vi firar 11 år 6 maj 2012
HELT sjukt !!!
-
Så nu kryper Elias
igår kröp han 7 steg fram och satte sig upp och klappade händerna och var så glad
''Klappa o klappa'' haha han tar händerna och viftar typ
-
Snygg en som jag oxå har från 09Mama Jessie skrev 2011-09-03 17:50:51 följande:Jag har beställt en ny vagn

Emmaljunga scooter s
Hoppas jag blir nöjd!
Ska bli skönt med en smidigare vagn än city crossen som börjar bli tung ;). Men jag får den inte förrän om 2 månader
-
Mama Jessie skrev 2011-09-03 17:50:51 följande:Jag har beställt en ny vagn

Emmaljunga scooter s
Hoppas jag blir nöjd!
Ska bli skönt med en smidigare vagn än city crossen som börjar bli tung ;). Men jag får den inte förrän om 2 månader
Glömde skriva fast med andra ljul fram och en annan desange på vagnen .. -
Haligh:
IIIh hahaha ja om man har fler barn = mindre tid
Jag har tid men inte ork
näääh då jag ska snart börja rida och tänkte ta med ebba sammtidigt
Rör på mig massor ute varje dag och springer efter barnen och dansar zumba och rider på sambon
Flickor jag har en NY blogg och nya recept på barnmat !!!
Någon som är intresserad ?
8.12 mån
Kommer mer
-
http://www.enghave-naturpark.dk/?show=nyt_look
Från klockan 09 till 17.15 vilken dag ojojoj men GUD så roligt !!
Barnen red ponny och ebba satt på en kamel och åsnerna som gick omkring hihi många djur man fick gå in till och mata och det var så kul
-
Grattis till vecka 13
Här klappar elias händerna med vinkar hmm haha då med båda händerna
-
linasmama skrev 2011-09-05 10:06:35 följande:Sixten har haft ont i munnen (tror jag) och vaknat och skrikit och sen somnat om direkt, däremot inte jag. Han gjorde det säkert 5 gånger på en timme.. Sov till 7.30 iaf så jag fick lite sovmorgon!
Lina har 39 graders feber och jobbig hosta så hon är hemma från skolan. Som "tur" är så är granntjejen lika sjuk så de sitter och målar tsm så de har kul fast de är sjuka
Lina fick veta förra veckan att hennes halvbror hos henne pappa inte är hennes halvbror. Utan han har en annan pappa. Lina är helt förstörd och jag vet inte vad jag ska säga eller göra. Försöker prata om det så hon får säga sina tankar och funderingar men hon blir så ledsen när vi pratar om det. I 3 månader har hon trott att de var syskon men nu hade de fått svar på faderskapstestet och då berättade de på en gång.. Men de kommer alltid vara som syskon eftersom de kommer växa upp tsm..
Krammar till Sixten
Oj vad hårt för Lina
gud så jobbigt men berätta det du kan och det hon förstår.
GUD nu blir jag själv nervös ju
vad och när och hur ska jag berätta för Ebba att hennes pappa inte är pappan utan en annan .. Shit !!
Hoppas det går gumman bara prata med henne och förklara på ett bra sätt