December Bebis 2010 :)
Morrn. Idag har jag inte lust med något alls. Jo föda barn. Men inget annat.
Morrn. Idag har jag inte lust med något alls. Jo föda barn. Men inget annat.
Jag är så less på det här nu!!
Sambon jobbar över varje dag, flera timmar, kommer hem runt sju typ på kvällen så jag får sköta precis allt. För när han kommer hem har han inte hunnit äta på hela dagen så då måste det finnas mat klar. Jag sover inte bra på nätterna och jag e sjukt trött på allt på dagarna.
Hur mycket jag än gör så klagas det och jag har missat nått. Igår vart det tjaffs för jag inte hade köpt en jävla chipspåse till sambon, men att jag hade köpt blöjor. Däremot ser han inte att allt från helgen är undanplockat (hade kalas, = presentpapper, kartonger o leksaker överallt), jag har tvättat tre tvättar, handlat och varit ute med hunden ett antal gånger. Men det duger tydligen inte, för jag hade inte köpt chips.
Jag orkar inte mer. Jag funderar på att flytta hem till mamma iaf veckan ut med dottern, så jag får lite avlastning och att någon kan ta hand om mig för en gångs skull, för jag behöver faktiskt också bli omhändertagen ibland! :'(

Stefanie - jo det skulle vara skönt, men jag har ingen som kan ta vår hund, så det blir till att stanna hemma istället. Sambon har ringt några gånger idag men jag har låtit bli att svara. Skrev tillslut ett sms till honom "jag föder inte barn" så slapp han tänka på det iaf. Då ringde han upp medan jag stog i dagishallen, å det var vad jag sa "hej jag står i hallen på dagis och hör dåligt". Jaha sa han o la på, så det här kommer bli en sjukt jobbig kväll som antagligen kommer bli så att jag gråter och han säger att jag inte lyssnar. Jag vill inte prata med honom o jag vill inte träffa honom just nu...
Tack för era ord tjejer!! Jag har ju stått här sen vi plussade, eller ja ännu tidigare iof. Just nu känner jag att jag likagärna kunnat göra detta själv, så som det verkade bli från början, och jag undrar varför jag kämpar så för att hålla ihop oss ibland. Ibland är han jättegullig, o just nu är det mkt på jobbet för honom och han verkar inte fatta att det egentligen kan hända när som att vi får barn, men jo, jag undrar vad i helvete vi ( jag) gett oss (mig) in på. Detta ska ju vara världens lyckligaste tid, men jag får mer o mer ångest för hur allt blir sen.
Det är tydligen mitt ansvar att vi pratar också. Bara för att jag inte pratat nått vidare med honom( sa hej iaf...) så har han inte heller pratat med mig o sa inte hej då eller nått när han åkte till träningen nu. Skulle han fråga vad det är vet jag inte vad jag skulle svara, för jag kan inte säga precis vad det är, mest att jag tröttnat. Och det är ingen ide att säga nått för det går in genom det ena örat, ut genom det andra. Så jag är rätt uppgiven faktiskt.
Delifi- grattis!!
Ååh, nu börjar det knäppa i magen oxå :( har hört att det kan knäppa till när vattnet går, så självklart stannar hela jag upp när det knäpper o jag bara väntar på att det ska börja rinna, fast jag vet egentligen mkt väl att det antagligen e bebis leder... Var likadant när jag väntade Nova. Har lite förvärkar av konstig karaktär ikväll. Skulle ju va just snyggt om det drog igång nu när sambon varken e hemma eller pratar med mig..
Bebisar påvääääg! Härligt tjejer!
själv har jag haft värsta dygnet på länge. Sambon pratar inte ens med mig, han tror väl jag e arg. Men skulle han bara fråga skulle han få veta att jag är ledsen, rädd o besviken. Men han frågar inte. Jag orkar inte för 55673 gången säga allt utan att han bryr sig. Så han får tro vad han tror .
Ska på TUL idag kl11.30. Sambon ska såklart inte med, o han får faktiskt även där fråga hur det gick, om de inte upptäcker nått alldeles speciellt såklart. Jag tror inte han har koll på att jag ska dit idag. Är inte ett dugg sugen på att föda barn just nu....
Lycka till ni som snart har era bebisar hos er!