December Bebis 2010 :)
Det gjorde min när jag vänta Nova. Då kom bristningarna :(
Det gjorde min när jag vänta Nova. Då kom bristningarna :(
Grattis Jaya o Tvåbarnsmamma!
Emelle- när den 21a ska du dit? Har tid kl 10 samma dag :)
Först o främst- Grattis delifi! Hoppas du repar dig snart!!
- vaccinering: nej tack. Inte förra året o inte detta. Hittade en tråd här för ett tag sen om sambandet vaccinering-PSD... Så nej.
Men däremot tror jag kroppen kan vänta med förlossning. Nova var beräknad till 29/12 (2005) men jag var förkyld i 3 veckor. Ut kom hon när förkylningen hade släppt! (11/1 2006).
Jag är så trött på att lägga mig på kvällarna och ha regelbundna förvärkar mentänka " känn inte efter för mycket anna.." men ändå bli sjukt besviken varje gång jag vaknar till i varenda känning e som bortblåst!
Morgonsex o kanelkaffe. NÅTT borde ju hända :P
MFJG- du har så rätt!! Man vet ju att NÅN gång kommer bebis och jag vill EGENTLIGEN ha ut bebis i januari istället för december och jag har egentligen 3 veckor kvar! Det är snart jul och sista veckorna borde gå så fort nu! Julstökar man ordentligt kanske det går snabbare, alla andra år säger man ju jämt att man inte hinner inför julen, nu ska vi utnyttja det o få tiden att flyga förbi!
God kväll :) Grattis till alla nyabebisar!!
Idag har jag sovit som en tok men e ändå trött!! Dessutom kliar det på hela kroppen :( mage, rygg, hals, händer... You name it...:( har det inte gått över efter helgen ringer jag BM såklart, men det kan likagärna vara nått som kommer efter min antibiotikakur :)
Försöker skjuta bort tankarna på en decemberbebis och satsar på januari ist ;) njuter av tiden med sambo och barnen vi redan har nu ist. Tänker nog tröstshoppa lite imorgon :D
Nu är jag o dottern nerkurade i soffan med Peter Pan-film o lite chips :) sambon e på julmiddag med jobbet o ska på fest ikväll. Men innan dess ska vi allt få ihop den där spjälsängen!!
Imorgon e det pepparkaksbak !