December Bebis 2010 :)
Grattis snuttan på stora dagen
Vi ger mjölk för här får man ge mjölk under 1 år enligt Bvc ..
Jag ger Lättmjölk 0,5 till elias.
Sen ger jag jogyrt (turkis) till honom
Grattis snuttan på stora dagen
Vi ger mjölk för här får man ge mjölk under 1 år enligt Bvc ..
Jag ger Lättmjölk 0,5 till elias.
Sen ger jag jogyrt (turkis) till honom
07.00 1 port gröt och macka med leverpastej + mjölk
11.00/11.30 (Hemlagad) + mjölk och frukt
15.30 Välling 200ml + macka/frukt + vatten
18.00 (Hemlagad) mat + macka och mjölk
19.00 välling OM det skulle behövas för sen sover han hela natten till klockan 07.00/07.30
Ang en annan pappa ... Vi pratade om detta igår då vi äntligen har kommit fram att det blir bebis+giftemål 2013 för oss och då kommer sambon att adoptera min ebba.
Så det är om 2 år så jag hoppas nu att jag SLIPPER berätta för ebba att sambon inte är henns pappa.
Jag är dum men JAG skyddar henne och mig !!
Och ebba har bara en pappa och det är sambon
En dag hemma handlar det om att sambon kliver upp kl 06.00 åkter iväg 06.40 och jag sover vidrae precis som barnen. Kl 07.30 kliver jag upp gör frukost och matlåda till ebba som ska cykla till skolan och skolan börjar 08.20 sen är det att klä på amadeus och elias ska ha sin välling i sin säng sen passar jag på att klä på mig själv och sen klär jag elias och uterkläderna på till mig elias och amadeus sen lämnar jag honom kl 09.00 ca sen är det att gå hem efter en promenad och sen är vi hemma klockan 10.00 ca sen sover elias till 12.00 ca och sen när han sover så gör jag mat och jag inte lagt undan på kvällen när vi ätit och lagt in i kylsen.
Sen är det att mata honom och sen sitter han på golvet och gör det som han själv vill medans jag städar och plockar och tvättar och damsuger och turkar eller hänger upp.
Sen slappar jag av och elias och jag har lekt ett tag på golvet om vi inter går ut och leker i parken tillsammans. kl 14 tider sover han igen till 15.00 och jag väcker honom och fixar kläderna på och hämtar amadeus ebba kommer hem kl 15.30 och sen är det läkor med henne tillsammans film på till amadeus och elias och sen är det matplanering och mannen kommer hem vid 16.00 ca .
Sen ätere vi mat ca 17.00-18.00 sen äter elias maten sen bad sen sover alla barnen kl 19.00