December Bebis 2010 :)
Varför sa du dig upp ?
Själv vet jag inte vad jag vill :-/ vill plugga vill jobba men vill också vara en bra mamma till barnen
Vi annvänder billiga blöjor det har vi alltid gjort då pampers och libero och hugo ger röd rumpa.
Men sen började dom göra billiga blöjor till ett helvett och dom ja pärlor i blöjan + blåt underlägg (billiga blöjor med tryck på som smurfarna) och han har röd rumpa nu hela tiden
jag tar potatismjöl men det hjälper inte
han är utan blöja på dagarna då o då men det blir banne mig inte bättre. Allt började efter dessa blöjor.
Så nu har jag andra billiga blöjor så jag hoppas det blir bättre i stl 5 klasset lite stora men fungerar.
Han har vanlig brunfast bajs inga tänder alls och det är inte mkt bajs utan lagom som alltid innan.
FAN jag blir bara så irriterad att man haft blöjorna så länge och gillade dom och så plötsligen ska dom lägga i massa skit som inte små bebisarna kan ha
Tillsvidare så köper vi alltid libero up&go i stl 6 till sonen, han har aldrig fått röd rumpa. De är helt fria från parfym och sånt så det finns inte mycket mer än den blekta bomullen som kan irritera. 2barnsmamma du kanske skulle testa att byta sort?
10 kg + 11 kg i blöjorna men amadeus var 5 månader och vägde ca 10 kg då så därför köpte jag dom så.
Hahaha jag har en damsugare någon annan som oxå har det
Han damsuger upp kattmat som jag fått plocka upp på diskbänken och sen är det kanin pluppar haha och leka med spånen .. Och kaninen kan vi inte flytta precis.
Sen igår så gick han in i toalettet och drog ner toapapper hahaha så hela golvet var fullt med toapapper överallt