NhjärtaD skrev 2011-09-26 11:45:25 följande:
Jag drömde med förra veckan att jag var gravid igen, fick nästan panik eftersom jag söker jobb nu & vill ha ett fast när nästa kommer
Nemi sover mycket bättre nu trots att hon fortf är förkyld. Skönt! Sover hos oss iofs men det får hon göra så länge hon sover
Började plocka fram 80 kläder igår efter stora dottern, helst sjukt att hon gick när hon hade de kläderna på sej,kändes jätte konstigt! Nemi är 10 månader imorgon

och hon kommer inte gå före sin storasyster som jag nästan trodde ett tag, se om hon slår storebrorsan som var 11 mån & 2 v, det tror jag nog
Får panik snart här hemma, vi har knappt plats för oss!! Bor i en 4:a på 98 kvm, 5 personer + en hund. Grejer överrallt, även om man städar känns det stökigt!!!! Längtar verkligen till ett fast jobb så vi kan köpa HUS!!!!! Kikar på Hemnet & blir så sugen.......

Då har vi lika stort

då vet du hur jag har det haha med 3 barn + mig och sambon 2 katter 1 kanin
Men husen här är privata och man kan köpa dom och det är inte dyrt alls
Men vi har 2 hus vi funderar på men vi funderar oxå på att flytta till storstadslivet igen.
Och om ca 1 2 år flytta till sverige igen
Haha jag känner igen detta
Ebba var 11 månader när hon gick hon hade stl 80-86 när hon var 1 år gammal ca
sen amadeus han var 8 månader när han gick (sprang) och hade stl 80-86 när han var 3 månader !!
Elias blir 10 månader och han kan knappt stå upp

och har 80-86 i kläder redan.