Mopplis skrev 2010-04-15 15:25:28 följande:
minifer: v5? Ja det va ju riktigt riktigt tidigt!! Jodå har glor man på skräckisar- och jag la av med facebook för jag va beroende av Farmville (av alla spel) så world of warcraft skulle jag aldrig våga spela för då hade jag varit hooked- sitter däremot och väntar på att diablo III ska släppas- hade varit perfekt mammaledighets tidsfördriv satt med guitar hero sist haha. Alla: Skönt att höra att ni andra oxåkänner er svullna. MAn ska tydligen få mage fortare med nr2 och efterföljande barn!!
jag har varit gryymt fast i wow, men när jag var gravid sist kunde jag inte sitta upp pga av alla förbannade sammandragningar jag hade sista tre månaderna, så låg i soffan och glodde på förlossningskliniken istället, haha! Kom ifrån det då och nu hinnner man ju bara slöspela då och då.
HUrra, skräckfilms OCH dataspelsnörd, kan det bli bättre, weeeee! *känner sig förstådd*
3 barns mamma84 skrev 2010-04-15 15:55:04 följande:
Temp igår 37.1 var jätte jätte varm i hela kroppen blev typ röd blommig i ansiktet ej feber men betyder nog faktist graviditet tappen är mjuk stängd bakvägg idag har jag mått illa och igår kväll men och kissat ja 4 ggr på jobbet och är kissnödig nu med Bim+2 idag Fortfarande symtomer inte lika ömma bröstvårtor men är ömma iaf massa flytningar hunger kissnödig lite illamående svullen mage jobbigt att ha magen inne haha lite lilla i underlivet vanliga fall röd rosa haha
ja testa nu för tusan =) du testade ju astidigt sist, nu finns det ju ingen anledning att vänta längre :)