December Bebis 2010 :)
jag har varit inne varje dag och läst men inte haft tid eller ork att skriva. Mår pyton igen, orkar knappt gå ut med hunden eller ta hand om min dotter..
jag har varit inne varje dag och läst men inte haft tid eller ork att skriva. Mår pyton igen, orkar knappt gå ut med hunden eller ta hand om min dotter..
Glömde ju skriva: Välkomna alla nya
MalakiW: Jag beklagar verkligen
Lider med dig, vet hur jobbigt det är med MF, MA måste vara snäppet värre?! Hoppas det tar sig snart så du får en liten om ett år.

Jag har redan köpt lite bebiskläder, kunde inte hålla mig
Just ja, Jag är i v.12+0 idag
känns underbart, men kommer vara små nojig fram tills början av Juli när jag gjort RUL.
Jag var på stan och shoppade bebiskläder idag på stan
känns lite mer verkligt faktiskt men jag har inte fattat än riktigt, har inte hunnit smälta allt, det gick så fort att blev gravid att jag inte hann med riktigt..
Tror inte någon mer än min sambo som såg mig iaf Åhh, är så besviken
Var ner och kikade på barnvagn idag, ville absolut ha babytravel amsterdam (hette jogger förut) men nu finns det inga fina färger längre. svart, indigo, mörk beige och brun var det enda som fanns. Nu vet jag inte längre vad jag vill ha, vill ha en vagn med lite färg och tre hjul. Får väl bli Teutonia istället nu kanske..