Inlägg från: TheUnknown |Visa alla inlägg
  • TheUnknown

December Bebis 2010 :)

Sexlusten finns! Här klagar inte heller mannen, han säger snarare "men du har ju urinvägsinfektion ju..." men annars kör vi på som vanligt =)

Jag mår bra. För bra. Jag gillar det inte. Jag mår inte illa, jag har lite ont i brösten, idag har jag haft molvärk (kan lika gärna bero på UVI!) men inget mer :( gillar inte!

• TheUnknown

Nej usch, nu är jag jätteorolig!! Mina symtom försvinner ett efter ett!! Illamående kan jag ju likagärna ha för jag äter penicillin, brukar reagera på det, har molvärk, men brösten gör inte ont! Jag har haft jätteont innan.. fy så orolig jag är.. :(:(

• TheUnknown

Men jag är ju bara i v 8... Såg ett pickande hjärta förra måndagen, men sen dess kan ju mycket ha hänt, vill ju inte ränna på gyn hela tiden o göra VUL heller :( men ska nog ringa dom och prata lite iaf..

• TheUnknown

Hej! Vad många nya det är här! Grattis och välkomna!

Jag ska på inskrivning på tisdag, då är jag i v 8+. Ska bli roligt, synd att min sambo inte kan följa med bara :(

Har massor med molvärk nu, brösten har börjat göra lite ondare igen, inte som förut, men det känns ju iaf igen.

Jag tycker att det syns, eller jag ser tjockare ut, jag har väl aldrig varit jättesmal, inte vart helt platt, men jag tycker iaf att jag har växt! Har inte vågat väga mig på senaste bara.. är livrädd för att gå upp. Jag försöker hålla mig ganska nyttig iaf, har massa chips och sånt i skåpet men är inte sugen, äter lite skit på helgerna bara och försöker röra på mig så mkt som möjligt, denna veckan har jag jobbat som en idiot så jag har knappt hunnit.. Men jag vill verkligen inte gå upp 25 kg igen! NEVER!
    Haha nä nu måste jag väl nästan gå å väga mig bara för det :P Så jag inte får en chock på inskrivningen!

Solen skiner och jag börjar inte jobba förrän 12, men fy så trött jag är, kommer decka i soffan...

• TheUnknown

Jag kanske har gått upp, jag brukar pendla så mycket ändå i vikt, 2-3 kg i månaden upp å ner typ, så jag vet, inte ligger runt vad jag brukar, hoppas på att inte gå upp något än på länge. Försöker röra mig så mkt jag kan och har tid med och hålla mig till godsaker på helgerna. Ok, idag fuskade jag och åt chips, men ja, bättre än ingen mat alls kanske ;D

• TheUnknown
    Mopplis skrev 2010-05-20 20:58:44 följande:
    Det kommer bli svårt men jag slutade röka förra graviditeten utan problem och bebis är den bästa motivationen man kan få!Ska bara lära mig äta EN portion och röra på mig ordentligt- men jag tror det kommer gå jätte bra faktiskt ( om jag inte börjar samla på mig vatten)
    Det kommer gå jättebra! Om du inte går upp något under tiden betyder det ju att bebis tar av vad som finns, vilket betyder att när bebis sen är ute har du gått ner istället =)

Jag som alltid är så dålig med mat, jättedålig på att äta lunch och middag. frukost älskar jag :P Men jag har börjat äta ordentlig mat och dessutom mycket!
  • TheUnknown

Tji fick jag! Ska nog inte uttala mig om mitt illamående fler gånger! Har precis sagt att det gått över.. men nu har jag legat platt fall hela morgonen, inte vågat röra mig för jag mått så illa. Men sen kom det upp en del och nu är det bättre =) Hellre kräkas istället för att må så jävla illa hela tiden..

V 8+0 idag! Wie!

• TheUnknown

Ja dessa bröst! WOW! Fylliga som fan, något man saknat måste jag säga ;D
    Har fått flytta ut spännet på BHn till längst ut. men är väl snart dags att köpa ny kanske

• TheUnknown

Malakiw - Uscha! Beklagar verkligen! Har du inte fått komma på koll innan? :(

Svar på tråden December Bebis 2010 :)