Inlägg från: TheUnknown |Visa alla inlägg
  • TheUnknown

December Bebis 2010 :)

Nu lämnar jag er o hoppas att alltgår bra för er .

all lycka!
  • TheUnknown

Hej alla.. Jag är här.. Har sån jävla panik och en ångest jag kräks av och kan inte äta eller sova... Jag har blivit lämnad. Vad i hela helvete ska jag göra?? Jag vill inte :(

• TheUnknown

Allt känns åt helvete. Det finns inget prata. Han vägrar prata med mig, det han säger är att han aldrig mer vill se mig...

• TheUnknown

Nu börjar jag lugna mig... Tror jag. Imorgon ska vi prata, eller ja jag sa att han får ta det lugnt i helgen så hörs vi på måndag.. Jag kan bara hoppas att han lugnat sig lite och inte är lika arg längre och kanske går att prata med... Hur som helst tycker jag inte det är ok att han får bo i huset och jag o min dotter hos min mamma,så imorgon flyttar jag tillbaka och vill han inte bo med oss får han flytta sig... Alla trycker på runt om att jag ska göra abort vilket skulle betyda att jag får föda ut det, vilket jag absolut inte orkar gå igenom, men klarar jag att vara själv med en femåring och en nyfödd? Jag orkar inte ens tänka på det just nu, mitt huvud är fyllt med tanken att fixa vårat förhållande fast han är så bestämd att det är slut.. Varför hoppas jag? :(

• TheUnknown
    Skogsbollen. Ja jag har nog i huvudet med att tänka på att inte prata med honom, och ändå försöka luska ut allt som händer, samt att tänka på jobbet, min dotter och hur jag ska orka med själva separationen med husförsäljning o allt.. :(
    Jag har ju faktiskt den förhoppningen , att han ska se vad det är han missar typ...
  • TheUnknown

Ja tid kan ju vara det han behöver. Till en vän säger han att jag har sårat honom och att allt detta velande tagit knäcken på honom? HAN har väl sårat mig? Hade han funnits där o stöttat så hade jag inte behövt vela??

• TheUnknown

Han vägrar gå och prata tillsammans med någon, familjerådgivninge eller så, för det gjorde han med barnens mamma så då vägrar han med mig  :(

Kuratorn på gyn lär vara grymt trött på mig eftersom jag ringt 100 ggr senaste veckan och fått aborttider, avbokat aborttider osv..  har en psykolog jag går till o hon e ju bra iaf..

Vet inte om det är lugn jag är eller bara avstängd.. hur som helst är det rätt skönt att slippa tänka.. helst vill jag ju sova mig igenom allt detta..

• TheUnknown

Det rycker i fingrarna att ringa, kan inte låta telefonen vara en sekund.. men jag ska inte.. ska inte.. just nu är jag uppgiven.. orkar inte le, orkar inte prata.. vill sova bort allt. Hans klocka ringer halv sju i morgon och vid sju lär jag ha ett sms på telefonen " det är slut".. han vill ju aldrig mera se mig, alla saker han säger.. vafan hoppas jag ens för??! jag blir arg på mig själv.. faan...

• TheUnknown

Vi pratade igår. Han har gett upp, är arg, och " inte redo att försöka än".. Hur länge ska jag vänta tycker han..? Han flyttar hem till en kompis... En tjej, den tjejen jag är " rädd" för, ser som ett hot... Jag e leeeedseeen

• TheUnknown

Idag har vi varit på UL! (nupp) såg en pigg bebis sparka omkring därinne och vi fick massa fina bilder med oss hem :)

Passade på att väga mig och ligger på MINUS 1 kg ;)

• TheUnknown

Hade en jättetrevlig BM och fick ligga o titta i 20-30 min, underbart :)

Jo, jag o lillan flyttade ju hem förra veckan och bor tillsammans med "honom", kan tydligen inte säga pojkvän, men sambos e vi ju.. vi pussas, kramas, gosar o så, men sover inte tillsammans ( ) och är inte tillsammans..Äsch, allt e jättekonstigt..

• TheUnknown

Jag fick datumet 1/1 2011 när vi var på UL, men tror inte den kommer då, men jag stannar kvari denna tråd ändå faktiskt =)

Kul födelsedatum.. 110101 ;D

• TheUnknown

Jag satsar på sjunde, sambon på tredje o en kompis på nionde ;D

• TheUnknown

Kollade inte könet, sambon vill absolut inte o jag vill bara veta om det är en pojk ;) logiskt va? :D

• TheUnknown

Momalicious. : hade också ägglossning dom dagarna så du kan nog bli flyttad du med :)

Jag har ju en dotter nu och kan inte se mig själv som pojkmamma haha så det skulle jag vilja förbereda mig på ;) men det är ju inte riktigt möjligt :)

• TheUnknown
    MajMamman08 skrev 2010-07-06 11:38:10 följande:
    vem va de som skulle till ULLARED?? Fanns de mycket fina bebis saker?
    Jag tänkte åka efter sommaren, i september kanske, vi kanske kan slå följe om du också vill dit? Det finns massa bebisgrejer o mammakläder o sånt. iaf närjag var där sist =)
  • TheUnknown

Här har inte handlats något. "för tidigt" är sambons vanligaste fras just nu :P var iof på HM igår o då var det faktiskt han som gick in på babyavdelningen :)

Jippie...mitt morgonillamående e tillbaka... Underbart.. Särskilt när man jobbar natt...

• TheUnknown

Momalicious - När är det du har BF? Vi måste ju ha typ samtidigt ju =)

Nu har vi gått ut med det officiellt, så nu kommer jag nog byta till mitt riktiga nick , så nu försvinner TheUnknown och in kommer Ludicrous. So long!

Svar på tråden December Bebis 2010 :)