Karttikeya skrev 2010-12-23 22:15:40 följande:
Du, jag, Momalicious, Haligh och alberta77 tror jag.

Jag är fortfarande med i matchen. Har beräknad förlossning idag, men har inte en känning än, tack och lov.
Min sambo har jag satt i karanten hemma sedan i tisdags då en läkare bekräftade att han fått influensa, jag åkte snabb ned till min mamma och hopppades på att ha krarat mig från smitta. På onsdagen så hade jag feber, ny förkylning och hostade riktigt illsa, så på torsdagen fick jag äntligen tid till en läkare som "frisk förklarade mig" Jag har bara en infektion eller något visus i kroppen. Jag hade en sänka på över 60. Min underbara mamma gick ut med hudarna i alla fall två gåner om dagen så jag knappt kunde lyfta på fötterna. Febervärken satte sig i mina redan förstörda foglossningshöfter och ben. Sedan min pappa och hans fru komm ned för att fira jul hos min bror så har jag helt sluppit gå ut med småtassarna och i dag fick jag på mig byxorna i ett naffs. Febern har avtagit och det känns som om jag snart är tillbaka i matchen igen. Hade inte velat föda 22-23e då hade de fått göra akut snitt och det hade inte varit roligt. och då utan min sambo dessutom.
Han har fortfarande feber så nu vill vi gå över så länge det bara gå, så han kan få vara med och dela denna storslagna upplevelse med mig.