Inlägg från: April barn |Visa alla inlägg
  • April barn

December Bebis 2010 :)

ludicrous skrev 2011-09-08 20:12:52 följande:
    När jag pratade med BVC på 8 mån kontrollen fick jag " klartecken" för att ge vår mat. Han äter det vi äter nu, sålänge det inte är köpemat, då får han nått ur frysen eller havregrynsgröt. Salta lagom, ingen vill ju ha för salt mat, o stekt går bra, inte bränt :)

Hur är era män med barnen? Jag känner att min karl inte har så mkt koll. Han byter blöja om jag säger att det ska göras. Det är för mig en självklar sak att byta efter en hel natt,
    Men så är det tydligen inte för honom, inte heller innan läggdags.. Han vet inte vad de stora barnens fröknar heter tex, alltså.. Ja jag kanske överreagerar, men han verkar inte så engergerad..? Han gör det jag säger ska göras, matar om jag ber honom, byter o så. Busar gör han gärna men..
    Tråkigt, du får säga till han på skarpen då
    Jag har aldrig haft några sådana problem med min sambo som tur är, han fixar så gärna med hemmet och sonen och allt som behöver fixas Glad
    Marcus 8 December 2010 ♥ 3 560g & 55cm kärlek ღ
  • April barn

Jösses inatt har Marcus vaknat var 15 minut HELA natten Gråter

• April barn

Jag har tagit ut 7 dagar/v de första 4 mån, sen inga alls under 3 månader och nu tar jag 5 dagar/v + att jag fått de 180 av min sambo :) Så lilleman ska börja på samma föräldracooperativ som sina mostrar! när han blir 2 nästa vinter Skrattande

Lillsnurr har du testat nått än? :)

• April barn
    LillSnurr82 skrev 2011-09-11 18:53:35 följande:
    Aprilbarn: nej inte testat än, är i sommarstugan. Åker hem i kväll. Så blir test i morgon bitti OM mensen inte kommit då. Fick en blodstrima i flytningen en gång i dag när jag kissa. Så antingen mensen på g eller nidblödning. Hoppas på nid, jag vill jag vill jag vill få ett plus i morgon!
    Hur går det för dig då, testat nåt?
    Aha, ja jag gjorde ett test igår på bim -6 typ haha kunde inte hålla mig Skäms Det visade något det kan ha varit ett megasvagt plus Ska testa imorgon igen jag med hoppas vi båda får stora fina plus då jag vill också sååå gärna Skrattande
    LokesMammi skrev 2011-09-11 19:25:19 följande:
    Är det någon mer var barn gnisslar tänder? :/
    Oj nej han har ju bara fått två tänder i underkäken än, du får nog fråga om det på bvc kanske ?
  • April barn
    3 barns mamma84 skrev 2011-09-11 18:59:58 följande:

Snart är pankakorna färdiga sen blir det att vispa grädde och ta fram glassen och hallonsylten + jordgubbssylt sen ska elias också få smaka sina första kakisar

Gott, men så mycket sötsaker redan? Glad
  • April barn
    LokesMammi skrev 2011-09-11 19:30:10 följande:
    Loke har sex tänder. Han gnisslar dom när han äter. Jag får rysningar. Så obehagligt! :/
    Haha det kanske inte är så ovanligt då Skrattande
  • April barn
    thegoddess skrev 2011-09-11 19:22:29 följande:
    Vi har vart på universeum idag. Jätte spännande tyckte Ronja.
    Idag har hon lärt sig 2 saker. Pussas och kramas på beställning. Lilla gos ungen.
    Åh vad roligt det lät, vi vill också åka till något sånt med Marcus men vi bor så långt bort från allt :/
  • April barn
    thegoddess skrev 2011-09-11 19:59:59 följande:
    April barn.. Vart bor ni? Finns ju en hel del runt oss. Borås djurpark, universeum, havets hus, Liseberg, Noaks ark och säkert mera.
    Värmland lite utanför karlstad, vi har mariebergsskogen men även det blir långtråkigt efter ett tag Skrattande
  • April barn

Nej fy vad jobbigt NhjärtatD, hoppas verkligen han blir bättre snarast.
    Skickar en krya på dig kram till han Glad{#emotions_dlg.flower}

• April barn
    snuttan23 skrev 2011-09-12 08:52:49 följande:
    Jaha då blir man 1 år äldre idag då, känns smått lustigt har knappt hunnit med och registrera att jag fyller år. Känns inte så viktigt längre, haha allt man tänker på är den lilla söta ungen man har och hur fort han utvecklas :)
    Grattis Skrattande
Svar på tråden December Bebis 2010 :)