Inlägg från: April barn |Visa alla inlägg
  • April barn

December Bebis 2010 :)

3 barns mamma84 skrev 2011-09-19 23:09:03 följande:
    Ja bort med menskitet det ska man banne mig inte ha hahaha

ÅÅh gumman gumman gumman du ÄR alltså gravid jag känner mig på det hihi gud jag håller tummarna för ett + !! 
    Jaa ellerhur, synd att det inte går att trycka på en knapp när man inte vill ha den mer

JA jag hoppas !! Skrattande
    Marcus 8 December 2010 ♥ 3 560g & 55cm kärlek ღ
  • April barn
    3 barns mamma84 skrev 2011-09-19 23:47:35 följande:
    Då kan jag förstå att man vill vara gravid

Ja du jag kommer hålla tummarna för dig ..
    När kommer bebben då om du skulle vara gravid ?
    Kanske då jag börjar plugga till en    
    Runt 24 Maj ska det bli bebbe då Skrattande
  • April barn

Marcus har en röd fleeceoverall och knallgul jacka från pop att ha nu till hösten, såg när jag tog fram den att den var i stl 62 !! haha men den måste vara megastor i storleken för vanligtvis har han 74/80 nu
    Sen köpte vi en brunrutig vinteroverall från pop också i stl 86 så den passar ända till februari Glad
    Jag ääälskar pop de har så mycket färgglada och könsneutrala kläder, Marcus har regnbågens alla färger varje dag

• April barn
    Momalicious skrev 2011-09-20 17:19:09 följande:
    Gillar också färgglada kläder, dock köper jag inte saker jag tycker är "tjejigt" till Elliot. Skulle liksom aldrig köpa en knallrosa hello kitty outfit till honom. :)
    Haha ja jag tror jag är ganska ensam om att göra detta, han får ha rosa,rött,gult,orange,lila osv. Skiter i vad andra tycker jag tycker det är snyggt och han tappar inte precis snoppen för det Men han har ju endel kläder som är blåa,svarta,grå också men de används inte lika ofta haha gillar inte de mörka färgerna Skrattande
  • April barn

Fast hello kitty skulle jag väl inte köpa då :) men det skulle jag inte köpa om jag hade haft en dotter heller så Tungan ute

• April barn
    Stronza simpatica skrev 2011-09-20 18:38:27 följande:
    April barn: så du är gravid nu då???:))
    Nej det vet jag ju inte, ska testa imorgon igen :) Men om det skulle vara skulle det blir 24 maj :) Imorse hade jag ont i huvudet och mådde illa också har jag haft mensverk flera dagar nu. Hmm måste det visa imorgon nu annars blir jag tokig på kroppen :)
  • April barn
    LokesMammi skrev 2011-09-20 19:38:07 följande:
    Loke har 39.7 i temp nu!
    Mammas skrutt :(
    Men säger de inte att om de har hög feber i mer än 3 dagar ska man kontakta sjukvård?
  • April barn
    linasmama skrev 2011-09-20 20:06:01 följande:
    Sixten har en overall från pop som är röd som Lina fick när hon var liten. Alla tror att han har en tjej även om vi har en grön vagn och allt annat blått. Men här om dagen satte jag på honom Linas rosa mössa bara för att jävlas med folk
    Innan har jag varit stenhård med färger men så länge de fyller sin funktion är jag nöjd (utom rosa)! Men mest grönt blir det faktiskt! 
    Haha ja det är roligt, jag höra ofta åh vilken söt flicka vad heter hon? Jag har så himla svårt att förstå detta det är en färg lixom inte precis så att en pojke tappar snoppen och blir bög för att han har en rosa tröja på sig
    Men jag köper de färger jag tycker är fina sen om de klassas som pojkiga eller flickiga tänker jag inte på, jag klär mitt barn inte mitt kön ju Tungan ute
  • April barn

Hmm de säger säkert lite olika beroende på vart man bor, hoppas att de hittar felet och att han blir kry snart igen då :(

• April barn

Marcus somnar mellan 19.00-20.00 bredvid mig i sängen när han får välling eller ammar, sen sover han hos oss hela natten. Sen vaknar han mellan 1-4 gånger på natten för att amma och ibland även skrika om vi har jobbiga nätter. Du tror inte att hon somnar tidigare och lättare om ni går upp tidigare på morgonen och tar bort tupplurar efter kl 3 om hon tar några?

Jag tror inte att det är många barn som naturligt vill ligga själva och sova/somna och tar starkt motstånd till sova hela natten metoder. Vi är skapta för att vara nära varandra.

Svar på tråden December Bebis 2010 :)