December Bebis 2010 :)
ÅÅh gumman gumman gumman du ÄR alltså gravid jag känner mig på det hihi gud jag håller tummarna för ett + !!
JA jag hoppas !!
Marcus har en röd fleeceoverall och knallgul jacka från pop att ha nu till hösten, såg när jag tog fram den att den var i stl 62 !! haha men den måste vara megastor i storleken för vanligtvis har han 74/80 nu
Sen köpte vi en brunrutig vinteroverall från pop också i stl 86 så den passar ända till februari 
Jag ääälskar pop de har så mycket färgglada och könsneutrala kläder, Marcus har regnbågens alla färger varje dag ![]()
Fast hello kitty skulle jag väl inte köpa då :) men det skulle jag inte köpa om jag hade haft en dotter heller så 
Hmm de säger säkert lite olika beroende på vart man bor, hoppas att de hittar felet och att han blir kry snart igen då :(
Marcus somnar mellan 19.00-20.00 bredvid mig i sängen när han får välling eller ammar, sen sover han hos oss hela natten. Sen vaknar han mellan 1-4 gånger på natten för att amma och ibland även skrika om vi har jobbiga nätter. Du tror inte att hon somnar tidigare och lättare om ni går upp tidigare på morgonen och tar bort tupplurar efter kl 3 om hon tar några?
Jag tror inte att det är många barn som naturligt vill ligga själva och sova/somna och tar starkt motstånd till sova hela natten metoder. Vi är skapta för att vara nära varandra.