Inlägg från: Willes Mamma 08 |Visa alla inlägg
  • Willes Mamma 08

December Bebis 2010 :)

Momalicious skrev 2010-12-09 16:04:58 följande:
    NEJ. JAG OCKSÅ! JAG KOMMER GÅ ÖVER ALLA TRE VECKOR MAN FÅR GÅ ÖVER HÄR!

Ursäkta alla versaler, men nu är jag så jävla förbannad på dethär.

uh ja me Finns nog inge värre än o gå över tiden! 

Ja man blir både arg o ledsen på att bebisen inte vill titta ut!!!

Mamma till William 080419 ♥
  • Willes Mamma 08
    Stefanie skrev 2010-12-09 16:11:15 följande:
    MFJG:
    "microkola OMG att jag inte visste om detta innan. Sätter nog i mig hela skiten idag. Har en kopp te framför mig. Hallonblad + kanelstänger + nejlika...gott?"

Jag hade glömt bort den men hittade receptet av en slump och nu äts det kola här kan jag lova!

Moma:
    "Så himla längesen jag gjorde det. Funkar det att göra i typ en matlåda som tål micro? Vet inte om våra plastbunkar är microtåliga haha."
    Matlåda gör jag i, fast man ska göra i en hög form, det skvätter ur annars...

Willes mamma:
    "Alla i denna tråden (förutom ondar) har ju fått sin bebis nu innan BF! Ja de blir du o ja ondar som kommer o gå över tiden!!!
    Alla i denna tråd som e förstagångs föderska har fått tidigare än BF tror ja? minns inte om ondar har barn sen innan....snyft!!! nu vill ja de ska vara min tur "

Jag är förstagångs och har bf 28, har inte fått än. Men jag tycker att det är konstigt om jag går över... Hoppas jag får snart!
    har du haft några känningar ja du kommer säkert med få tidigare....e ju ett tag kvar till den 28 dec Hoppas,hoppas för din skull om du nu vill att bebis kommer tidigare att du får de
  • Willes Mamma 08
    3 barns mamma84 skrev 2010-12-09 16:15:13 följande:

Hello flickor igår kom elias till värden en underbar kille en ängel !
    v 37+6 kl 11.07 vikt 4150g och 51cm snittet var UNDERBAR helt wow !!
    Och jag är redan hemma klar och pigg haha som aldrig förr

åh så roligt o få höra ifrån dig! Härligt att allt gick bra för er!
    Och super grattis till ELias.
    Bilder sen när du orkar hihi!
    Höll sig svärmor sen på mattanTungan ute
  • Willes Mamma 08
    Emelle skrev 2010-12-09 16:41:16 följande:
    ÄlskarNova har äntligen fått sin pojke!!
    Och han är JÄTTEsöt vill jag lova er.

Låter henne berätta själv sen, men nu är han äntligen ute i allafall.
    Trodde hon redan fått när du skrev de första gången??
    mamma smurfen skrev 2010-12-09 16:46:05 följande:
    joo, lite känningar har jag, de "knör" neråt, magen blir stenhård å denna värk som drar uppifrån å "rullar" neråt, ut i sidorna å ner i skinkan.... mest på kvällarna å när jag ska sova, så blir inte så mycke sova, mellan "värkarna" å kissepauserna.......

MEN om de känningarna verkligen BETYDER något e ju en annan sak....Obestämd 
    åh ja har inte ens några känningar alls Ja har mest värk i mina ben,inte till mycket värkar de,hehe!
  • Willes Mamma 08
    ondar skrev 2010-12-09 17:19:09 följande:
    Tack för tummar!
    Tyvärr hade jag rätt. Bebis ligger i säte. Så imorrn ska jag o Pappan till Näl _igen_ och ha ett samtal med en läkare om hur vi ska gå vidare.
    Min barnmorska tyckte inte att jag behövde fasta eller ta med väskan. Hon tror att om det blir kejsarsnitt så kommer de hålla tummarna för att vattnet inte går över helgen o isf göra det nästa vecka och blir det något annat bestämt så kommer de ändå vilja vänta över helgen, hon var iaf tydlig när hon bokade tiden om att jag är väldigt skeptisk till fler vändningsförsök och att jag inte tänker föda i säte..

Fortsättning följer:P. 40+1 idag.
    förstår om du inte vill föda i säte...trist att bebis busen vänt sig jue!! Hoppas de går bra i morron på läkarbesöket
  • Willes Mamma 08
    Emelle skrev 2010-12-09 18:05:05 följande:

Nu släppte slemproppen!! Förvånad
    El en del av den iallafall. Har ju aldrig avrit med om det tidigare. Hur mycket är det?? Jag hade väl typ ett fullt trosskydd och ganska mycket på pappret, genomskinligt med färska blodstrimmor i...FRESH!!
    Har ont långt bak i ryggen och SD, men det är ju inget nytt.
    Betyder ju inte ett skit, emn nu fick jag ju ut något av hinnsvepningen iallafall

Ondar-
    Håller tummarna för dig nu i morgon.

Linasmama-
    Stackare, måste vara jättejobbigt med foglossningen. Har tänkt mycket på det där jag med iom att jag fick det så tidigt den här ggn och det inte är jätteovanligt att det sitter i efteråt med...
    Så skönt att du har din mamma!

Fusk,fusk,fusk hihi Alltid något...här händer de ju inte mycket!
    Åh....nu blev ja ju grymt AVIS!
  • Willes Mamma 08

Du får med all säkerhet föda bebis i helgen

• Willes Mamma 08
    Emelle skrev 2010-12-09 18:19:12 följande:
    Jag har ingen förhoppning alls. Siktar in oss på att fira jul utan bebis.
    Slemproppen akn väl släppa och återbildas och allt vad det är.
    Men coolt att varit med om det också.

Sambon är föga road. Vi som skulle sexa MINST fem ggr ikväll lovade vi BM och så kommer jag ut från toan och berättar detaljrikt om slemmet...Very upphetsande för honom Känns sjukt att skriva det här direkt eftråt min slemhistoria...men FAN vad gott det lät!
    Nu sa vi dricka kaffe, äta muffins och biskvier...Det funkar det med
    Men slemproppen återbildas väl inte efter en speciell vecka?? o du e ju i v 39,så risken att den återbilas e nog liten
    Ja de blir bebis i helgen...säger ju de,hihi!
  • Willes Mamma 08
    nikka skrev 2010-12-09 19:00:02 följande:
    Det händer inte så värst mycket för mig heller så då är vi två Glad
    När har du BF?
  • Willes Mamma 08
    Stefanie skrev 2010-12-09 19:18:19 följande:
    Ändring:
    Har nog visst regelbundna förvärkar. Var 9-10 minut värkar det som. Ska undersöka det närmare. 
    spännande
Svar på tråden December Bebis 2010 :)