• Jaya

December Bebis 2010 :)

3 barns mamma84 skrev 2010-07-23 13:09:10 följande:

Haha allt såg bra ut och ebbas och amadeus kommer att få en HjärtaLillebrorHjärta som Nelly på topplistan haha ja den försvan

Hjärtat slog fint fint allt var på sin plats Lillebror sparkade hejvilt i magen och ville Inte vara med på bild haha han är 15,4cm väger 250g händerna för ansiktet hela tiden bennen i kors sen sen fick vi syn på snopp och pung moderkakan ligger framvägg så därför känner jag inte honom så mkt men om jag känner vid sidan ja då känner jag honom för han tycker visst om att ligga på tvären
    Tillväxtul får jag en tid på mitten av november månad sen ska jag prata samma dag med huvudläkaren om hur vi nu ska göra. jag själv är fundersam om jag vill ha Igångsättning och snitt i nov om jag nu inte tar risken att gå till dec och går över OM jag går över och sen tar snitt om jag måste.
    Men detta får jag brev om.

Grattis!!!
    ·٠?●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●?٠·December 2010·
  • Jaya

pojkår är det nog som ngn annan sagt tidigare :) här har ni en gravidkossa med stooor förvirring och känslomässig till tusen! stackas min sambo som ska behöva stå ut med detta till december!!

????? ??????¯? ?????December 2010?
  • Jaya

vi ville inte veta kön på ul. men det hade inte gått att se för bebben var karatekid i magen haha

• Jaya

vecka 20 idag! halvvägs!

• Jaya
    Karttikeya skrev 2010-07-28 06:48:58 följande:
    Godmorgon. Fick sova ut inatt! Det var riktigt skönt. Nu gottar jag mig med äggsmörgås ^^ Imorgon är jag LEDIG och på fredag är det RUL, wiih!
    Njut av din lediga dag! Så roligt med RUL! Hoppas allt är bra Glad
  • Jaya

Imon är jag i vecka 20+0 !Skrattande
    Ska ´till BM då.
    Får man lyssna på hjärtljuden när man börjar besöka BM efter RUL?

• Jaya

Jag hoppas verkligen det. Jag känner inte av bebisens rörelser varje dag så nu  3 veckor efter RUL så vill jag gärna höra hjärtljuden så man vet att allt fortfarande är som det ska. =)

• Jaya

T

s89 skrev 2010-08-01 17:21:41 följande:
    Nej men varje dag behöver man inte känna. Gör inte jag heller. Min läkare sa du kommer inte känna varje dag. Det är helt normalt sa hon. Och ju längre  tiden går desto mindre plats får h*n i magen. Men visst är det skönt att få höra hjärtljuden Hjärta Vill jag med göra när jag ska till BM. Lycka till!
    Kram 
    Tack det är lugnande att höra det av flera =)
    Jag har dessutom moderkakan i framvägg så jag borde inte känna så mycket, men om kvällarna kan man få sig en spark Skrattande

Ha det bra!!!
  • Jaya

krya på er! inte kul att vara sjuka och må kass! idag hos bm så fick vi lyssna på hjärtat, först gömde sig bebben men sen hittade bm bebis hjärtljud! så underbart! 145 slag/minut. och tro det eller ej mina järnvärden hade gått upp från 118 till 125. jag mår nog oförskämt bra.. vad hade era bebbar för hjärtljud?

• Jaya

hej alla! hur är det idag? jag sambon och svärföräldrarna var ute på en roadtrip igår. vi körde runt i skåne, vombsjön, sjöbo, ystad, simrishamn ,kristianstad och avslutade med en jättemiddag i Norje utawmfös sölvesborg på Sweden Rock restaurangen. efter en sådan heldag så hade bebis disco hela natten och idag är mina fötter svullna och hela min kropp skriker efter vila. men nu har vi iaf hittat på ngt haha. nu har äntligen svärfar börjat prata om bebisen och hur kul det kommer att bli. (han hoppas dock på en liten pojk som kan bli den nye sågmästaren, "men det är klart töser kan väl med lära sig såga".

Svar på tråden December Bebis 2010 :)