Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

December Bebis 2010 :)

Haha påklädda och allt, det hade ju varit smart {#lang_emotions_wink} Drömmer konstiga drömmar till och från jag också. Dock inga om barn, konstigt nog? Däremot att jag är otrogen vilket jag ALDRIG skulle vara, vad skulle det finnas för anledning för det när man har allt liksom?

Mår bättre idag än igår, tvingade mig att äta i princip och nu känns det bättre även om jag är väldigt slö. Borde städat och diskat idag, men det ska jag tvinga karln att göra med mig i morgon. Ikväll blir det thaimat! Namnam!

• Karttikeya

Låter jobbigt, we wish.. *kramar*

Nu sitter jag och väntar på att min karl ska komma hem.. Jag vill ha mat xD

• Karttikeya

Är det bara jag som vill ha massor med sex? Haha.. Min sambo klagar då inte.. {#lang_emotions_tongue_out}

Har börjat må bättre om mornarna nu också, känns jätteskönt! Men idag har jag en sån där jobbig huvudvärk, och inget vettigt kan man ta för att lindra den.. (Ipren, bamyl koffein etc..) Men men, får vila lite mer och slappa ordentligt {#lang_emotions_wink}

• Karttikeya

Någon kanske vill göra en sådan magtråd? Tror inte det kommer synas på mig på ett bra tag med tanke på att jag är såpass överviktig, men sen kanske jag tar igen det {#lang_emotions_wink}

Idag har varit en dålig dag.. Mådde jättebra i morse, men när jag ätit började jag må illa och så har det varit hela dagen, känt mig som ett ras.. {#lang_emotions_undecided}

• Karttikeya

Försök slappna av och njut istället? Börjar också få mindre symtom, mår inte illa lika mycket och brösten spänner inte på samma sätt, någon molvärk har jag inte heller. Går in i vecka 12 i morgon.

Idag ska jag på seminarium, nu börjar nedräknandet. Stor tenta den 5e juni. Innan dess har vi praktisk tenta i venprov/subkutan injektion/intramuskulär injektion samt en praktisk obligatorisk genomgång av cvk samt infusion. Ska hinna med en flytt mitt i allt också.

• Karttikeya

V 12 (11+0) idag :) Det här går fort! Är det någon mer än jag som har problem med svullnande fötter? Hade det när jag vägde som mest för två år sedan och nu är det tillbaka och vad jag vet väger jag inte riktigt lika mycket som då i alla fall {#lang_emotions_undecided} Dom ser inte ut som bollar runt anklarna ännu, men det syns ju om kvällarna. När vi flyttat och stressen lagt sig är det jag som börjar röra på mig mer!

• Karttikeya

Jag och karln hade också tänkt vänta ett tag, men när vi fått lägenhet nära staden där karln fått jobb så sa vi att "händer det så händer det" {#lang_emotions_smile} Får göra avbrott i studierna, men det är det värt!!

Nu längtar jag tills det börjar synas, haha.. Jag vill inte bara se tjock ut. {#lang_emotions_laughing}

• Karttikeya

Vill också bo i hus, men det är ett senare projekt då bådas ekonomi är stabil. Jag har inte så mycket att bidra med just nu dessvärre.

Men vi ska flytta till en jättefin 3a på 80 kvm nästa helg, kommer bli helt underbart och jag längtar så, trots att det är mitt i tentastressen!

I morgon ska jag till BM för att ta lite prover och sådär, som jag förstod det. Typ blodvärde, järnvärde, blodtryck osv. Ska bli kul att träffa henne igen, hon är så himla sött flummig så man sitter mest och fnissar.

• Karttikeya
    AnnaCL skrev 2010-05-19 19:51:03 följande:
    Min sambo är student och jag gör AT-tjänst vilket innebär en del avbrott för oss med och inte en höjdare ekonomiskt, men vi prioriterar barn framför det andra just nu. Det kommer att ordna sig ändå. Vad läser du?
    Läser till sjuksköterska, efter denna termin har jag gått 3 terminer av 6 och kommer fortsätta en bit in på termin 4 också. Hur länge beroende på hur jag mår. {#lang_emotions_smile}
  • Karttikeya

Får inte alla en planering om hur många besök man ska gå när man är hos läkaren i början? För jag ska också dit nästa vecka och bestämma hur många och hur ofta jag ska på besök hos BM. Och vad jag vet har jag inget "speciellt". Utöver att jag är tjock och att jag kommer få ta lite blodprover oftare också pga att jag äter Levaxin nu.

Svar på tråden December Bebis 2010 :)