Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

December Bebis 2010 :)

NhjärtaD skrev 2010-05-19 22:06:52 följande:
    Ja det är det verkligen värt.Jag fortsatte & plugga med sonen, men det är nått jag ångrar idag, kändes inte helhjärtat nått utav det, varken i studier eller i sonen.Så jag lär nog inte bli klar tills nästa heller, men jag tänker ta paus så jag kan få njuta av mammaledigheten!Ne vem vill se tjock ut? Heja våra magar nu!
    Ja, allt har sin tid {#lang_emotions_wink} Ska jag vara mamma blir det mamma på heltid och ska jag plugga så.. Kanske inte på heltid, men jag vill kunna koncentrera mig mer och förväntar mig mycket hjälp från släkt och sambon såklart. Det har dom alla sagt, så jag behöver inte oroa mig. Får väl se hur lätt för mig det blir att få hjälp bara {#lang_emotions_wink}

Hahaha, jag ser ju redan tjock ut. Väger alldeles för mycket, men jag menar när jag slipper dölja magen för att den är så svullen och man tydligt ser att där är en gravidmage istället ^^

Samlar massa vätska eller något.. Har försökt dricka mer men det är ju jättesvårt.. Snart kan jag inte ha förlovningsringen på mig {#lang_emotions_frown}
  • Karttikeya

12 juli är det RUL som gäller, åh vad jag längtar!

Tog en del prover idag, socker 5.4, blodvärde 142 och blodtryck 120/80. Helt perfekt alltså {#lang_emotions_wink}

Ska till läkaren nästa vecka för gynekologisk undersökning och bestämmande av hur ofta jag behöver gå hos BM och så. Annars ska jag inte träffa BM förrän i vecka 25, alltså runt 26 aug. Är ju jättelångt kvar {#lang_emotions_surprised} Trodde att man sågs oftare, hah.

• Karttikeya
    NhjärtaD skrev 2010-05-20 14:48:07 följande:
    runt den 6-7 Juli har vi nog RUL, skulle få hem en kallelse.Oj vad bra blodvärde, jag hade 119 & det var okej sa dem, men det tycker jag inte då.Är det många som får en undersökning för att se hur många gånger man ska komma? är nog olika var man bor kanske...här har de ett "basprogram" man följer...
    Jao, vi har också ett basprogram, men efter undersökningen så får man veta om man behöver fler besök eller så. Antar jag.. Annars följer man mallen! ^^

Jao, jag har alltid haft bra blodvärde. Innan jag blev kvinna, haha, hade jag 158 i blodvärde. Stadigt och starkt. Men sen några år har jag legat mellan 140-145. Bådar ju gott {#lang_emotions_smile}
  • Karttikeya

Vad har du för BMI?

Min barnmorska säger att jag inte ska hetsa upp mig så mycket, men att jag ska försöka att inte gå upp mer än 6-7 kilo.

• Karttikeya
    3 barns mamma84 skrev 2010-05-21 14:09:31 följande:
    Hur ska jag kunna vänta så länge på ett ul hmm haha men,men det är snart juni så Min dotter fyller 7 juni och jag har 8 juni dagen efter haha kul
    På min födelsedag och allt ^^ Kul {#lang_emotions_smile}
  • Karttikeya
    Minifer skrev 2010-05-21 16:09:58 följande:
    wohoo, ja så ofta jag hinner (vilket tyvärr är alldeles för sällan)Steamwheedle Cartel, Allies! Fast har några hordisar också. Finns på andra servrar med, tror jag har 25 chars, haha! Var håller du hus? :D
    Emeriss, raidar 10man, har gjort 9/12 hardmode icc ^^ Spelar blood elf hunter, horde in my heart <3

Just nu sitter jag med min pally alt och raidar icc25 ;)
  • Karttikeya
    Minifer skrev 2010-05-21 18:59:58 följande:
    åh snörvel =( Jag lär aldrig raida de nya, efter vi fick barn funkar det inte med raids, tar alldeles för mycket tid i anspråk så nu ströspelar vi bara, jag och maken och några till. Jag fick lägga ner lagom tills jag dingat 80 då jag inte kunde sitta vid datorn längre under graviditeten för att jag hade sammandragningar, och sedan kom Sebastian och ja, det var 8 månader sedan. De fyra åren innan det spenderade jag typ all ledig tid till wow. Vad tycker du om de nya raidinstancerna jämfört med de gamla? Måste kolla om jag har någon på Emeriss, vi tänkte spela lite ikväll =) Min mail är retro-pally, human  och gammal som gatan, hehe! Sedan har jag en lvl 80 DK också samt en Hunter som är 78 tror jag. Skitkul att det är någon mer än jag som wowlar :D Har du testat WAR något? Vi har konton där med och ströspelar där med ibland, men inte så ofta.
    Jag passar på nu innan barn helt enkelt xD Tycker helt klart att ICC är bäst, men jag har inte kört Ulduar så mycket. Dingade 80 när ToC kom ungefär, så det har mest varit ToC och ICC jag kört. ICC har ju så många bossar och alla är nästan lika roliga :)

Vad är WAR? Spelar bara Heroes of might and magic utöver WoW, hihi ^^
  • Karttikeya
    Minifer skrev 2010-05-21 20:15:49 följande:
    Ja passa på som fan, sedan är det kört, haha! WAR är Warhammer online. Det är snyggt och kul, påminner väligt mycket om wow fast mindre cartoonigt och mer pvp-baserat. Fast på ett bra sätt, jag som hatar pvp i wow tycker det är jättekul i war. Annat system =) Hur länge har du wowlat? Spelade du något innan Outlands-expansionen kommit?
    Hehe ja. Jag får köra på ;) ;) Warhammer online minsann, låter spännande. Eller ja, jag har aldrig kört det faktiskt haha.

Har spelat wow i .. Öh.. 2 år bara. Så jag började typ när burning crusade funnits ett tag :)
Svar på tråden December Bebis 2010 :)