Inlägg från: toksnippa |Visa alla inlägg
  • toksnippa

December Bebis 2010 :)

Här fick vi en bra natt efter massa strulnätter, somnade 20.00 och vaknade först 07.30, mat och så sov vi en timme till tillsammans, myyys! Han brukar sällan somna om men trökvädret gör sitt på honom, brukar bli sovmorgon då

Jenni78: hoppas du blir pigg fort nu med medicin! Jag biter ihop o hoppas det ger med sig snart, skruttbaciller!

♥ Mileon 3/12-10 ♥
  • toksnippa

Ullared är toppen! Dock inte dagar då det är knökat.. lite svårt att bara vända när man har mer än 55 mil enkel resa ner. Några vändor dit har det blivit iallafall. Vill ner igen snart - pengarna rasslar iväg i världens fart dock.

♥ Mileon 3/12-10 ♥
  • toksnippa
    Momalicious skrev 2011-05-27 21:31:14 följande:
    Idag var det typ folktomt. Förväntade mig det värsta eftersom det är löning nu men icke!
    skönt! ja, det är verkligen svårt o sia hur mycket folk det kommer vara. Maj månad brukar vara lugnet före stormen sägs det!
    ♥ Mileon 3/12-10 ♥
  • toksnippa
    Mama Jessie skrev 2011-05-27 21:56:15 följande:
    3/4 gånger som jag har varit där sen i höstas, har det varit lugnt med folk, en gång var det mer knökat men då åkte vi också dit en fredag eftermiddag så undviker man helger och typ hela juli månad så ska man nog slippa trängas :)
    Har även jag varit mest dit mot hösten, en gång på sommaren (i somras, gravid, ALDRIG mer!) - har nog haft otur alla gånger utom en, då var det jättelugnt hela dagen. Har alltid åkt så man är där Söndag, måndag eller tisdag - men nä... tjockt med folk ändå. Ja ja, alla vill shoppa tillsammans med mig helt enkelt! Ha ha!
    ♥ Mileon 3/12-10 ♥
  • toksnippa

ja vissa blir som galna där inne... var också dit när det var inspelningsdag, gissa om jag gick och duckade överallt Tungan ute

♥ Mileon 3/12-10 ♥
  • toksnippa

Grattis till dem nygifta paren! Härligt!! Och grattis till alla fina mammor i tråden!

♥ Mileon 3/12-10 ♥
  • toksnippa

Här var det också en bra natt, Mileon somnade 19.45 och vaknade inte förräns precis innan 08.00! En annan låg vaken vid 05, 06, 07 - men ingen plutt som ville vakna inte för mat. Typiskt att man själv vaknar när dem sover bra, synd också att jag kom i säng så sent.

Så jobbigt för dem små o få tänderna, här väntar vi fortfarande... vissa dagar är mer gnälligare än andra och det ska tuggas, gnuggas... han blir lugn av att jag gnuggar med ena fingret i munnen på honom när det är jobbigt för han.

♥ Mileon 3/12-10 ♥
  • toksnippa
    Karttikeya skrev 2011-05-30 13:08:23 följande:
    68,5 cm och 8645 g. Go kille! ^^
    Stadig kille ju!
    ♥ Mileon 3/12-10 ♥
  • toksnippa

Är toknöjd med våran Teutonia Spirit, är lite kluven att behöva byta till syskonvagn framöver då Teutonias syskon/tvillingvagn inte riktigt uppfyller de kriterier jag har. Så då blir det alltså att se över på något annat märke... hmm..

♥ Mileon 3/12-10 ♥
  • toksnippa
    Suzzy: bara en tanke som ni säkert redan sett över... tvättmedel???

Mileon chockade mamman imorse, han sov nonstop mellan 19:45 till 08:30. Om det ändå vore så jämt? Ha ha, önsketänkande!
    Idag var vi på 6-månaders koll (ja han blir ju det i övermorgon!) med läkarundersökning och sprutor. Finemang! Hoppas han inte reagerar lika mycket som för tre månader sen på sprutorna, då blir det en jobbig kväll o natt.
    ♥ Mileon 3/12-10 ♥
Svar på tråden December Bebis 2010 :)