Inlägg från: ludicrous |Visa alla inlägg
  • ludicrous

December Bebis 2010 :)

Emelle skrev 2010-12-22 23:20:36 följande:

Värkar...har börjat klocka. Nu är jag inte så värst katig längre...Ska duscha om ett tag.

Har inte, och tänker inte än till sambons förtret, ringa förlossningen.

Men kanske är det nog på gång lite...lite, kanske...:-s

GoGoGo!

Har haft förvärkar hela natten. nu börjar de övergå till starkare. det kanske funkar som vanligt att skriver jag det här s¨slutar det :) bebis ska ju vänta till nästa år, men jag börjar tro vi får en julklapp....

Kanske ses på bb emelle ;P
  • ludicrous

det släppte inte för att jag skrev här. det är helt annan karaktär än förvärkarna. de kommer glesare (7-10 min) men gör så in i helvete mkt ondare. januaribebis e bara  att glömma

• ludicrous
    pickaboo skrev 2010-12-23 08:01:37 följande:
    Åh vad spännande! Det verkar bli många som får före bf i den här tråden...

Jag lär väl bli färdig med födandet sist jag...
    Jag hade ju inte tänkt det. Bebis fick till helgen på sig, men tittade inte ut, så nu har jag ju sagt åt h*n att vänta till januari, en busig unge direkt tydligen! Jag hade ju lixom tänkt att vi skulle slippa just juldagarna :P haha
  • ludicrous
    Momalicious skrev 2010-12-23 09:02:06 följande:
    Här SKA det inte komma bebis förrän januari! Åtminstone inte förrän jag är helt frisk. Villvillvill inte föda barn såhär.

Spännande ludi! Vet inte om du vill ha ett "hoppas du får en härlig julklapp" eller "hoppas det avtar" men lycka till i vilket fall :)

Undrar hur det gick för emelle. Hon kanske har sin Agnes nu :)
    Jo det här e värsta tajmingen nånsin tror jag! Sambon har som absolut mest på jobbet idag, vi är förkylda hela bunten och.. just det,det är DECEMBER fortfarande!!
  • ludicrous

Hellre nyår än i morgon faktiskt :P haha
    Därför måste denna ut typ idag om h*n nu envisas med att komma ut.
    Det är fortfarande långt emellan värkarna, men de gör verkligen ont nu!!!!

• ludicrous
    Momalicious skrev 2010-12-23 11:48:53 följande:
    Fan, föder alla barn idag eller? Väldigt lugnt här!
    Fast det kan ju bero på att det är dagen innan julafton med ;)

skyller på fullmåne :P
  • ludicrous

En liten uppdatering! Är på förlossningen. Öppen fyra cm och får inte åka hem. Tur att det onda har gjort nått iaf!! :)

• ludicrous

Just nu ligger namnlöse Lillebror och försöker lära sig äta här :) 20.03 kom han ut, självklart med guarden uppe som hans fighterpappa lärt honom ( handen vid huvudet) 3030 gram tung och 49 cm lång är han och självklart finast ;)

• ludicrous

God jul allihopa! 3070 g ska det stå att lillkillen vägde ;) han är en mkt nöjd pojk och jag en mäkta stolt mamma :) nu väntar vi på min sambo som har sovit hemma så vi kan mysa lite :)

• ludicrous

Just nu är jag o lillebror på bb, men vi åker nog hem till min mamma i eftermiddag där en förväntansfull o stolt storasyster väntar, så äter vi lite julbord o så. Än sålänge går allt bra och lillen ammar och är nöjd, så vi stannar nog hemma sen:)

Svar på tråden December Bebis 2010 :)