3 barns mamma84 skrev 2011-01-10 10:50:17 följande:
Nej det är inte mens utan avslag

jag hade inte häller men plötsligt började det IGEN igår rött slemmigt rosa !! nu e jag så piss irriterad vill att det ska vara över nu nu nuuuuuu

mensvärk igår med men när jag stressar mig ammar eller städar och donar hejvilt så kommer skitet tillbaks av ansträngning.
Ammar du ?
Jag ammar o då kan det ta längre tid för avslaget att försvinna och mensen dröjer
Japp jag hel ammar, därför tänkte jag att i så fall har jag väl världens otur om jag fått mensen tillbaka...hoppas som du säger att det fortf är avslaget...men undra vad mensvärken e i så fall??
Emelle skrev 2011-01-10 15:54:45 följande:
Hej!
Hinner inte heller läsa igenom nu... Agnes är vaken nästan hela dagarna (hur orkar hon?) sover bara halvtimmar i taget högst och är vaken och glad resten av tiden. Mysigt, men man hinner inte så värst mycket annat!
Ludi och Willes mamma- Har ni vait på ÖF något än? På torsdag em har dom väl 0-8 månader där...
Tänkte gå dit med en kompis nästa vecka...Brukar ni gå??
Idag firar vi 3-årig förlovningsdag.
Vi ska ut och äta ikväll, bara vi två!
Ska lämna A hemma med farmor och farfar och de andra barnen... Känns lite pirrigt, men det ska bli såå mysigt!!
Här har vi inte varit på ÖF än. Gick med William och har tänkt o gå nu med, men vill inte gå ensam dit,hehe!
Vilka tider är det på torsdagen? För jag hämtar ju william på dagis kl halv 2 på eftermiddagen på torsdagar. Så då kan jag ju hur eller hur inte gå,för antar att inte syskon får följa med.
E inte din minsta med på dagis? Eller hur har ni det?
Kanske finns tider på fm så man kan gå när man William e på dagis...annars kommer inte jag ha nån chans o gå på ÖF alls jue

NhjärtaD skrev 2011-01-10 14:48:23 följande:
Så har jag men ingen mensvärk...men jag har inte varit utan en dag sen hon kom...börjar bli segt...
Får med sova så det är skönt, behövs när man har större barn, fast de e klart alla behöver sova men är lättare att sova lite på dagarna med bara en
Nu är det amningsdax!
Då hoppas vi att det inte är mensen som är på G,utan bara avslaget som krånglar,men blir ändå lite fundersam då jag känner som mensvärk! Men ändå super trist o tro att de e borta så kommer mer!