December Bebis 2010 :)
NhjärtaD GRATTIS!!!!
Härligt Tvåbarnsmamma att du fått ditt datum nu!!
NhjärtaD GRATTIS!!!!
Härligt Tvåbarnsmamma att du fått ditt datum nu!!

28e maj here we come.. Ska bara föda barn först också.. *ler stort*Inatt drömde jag att jag satt med en väckarklocka (??) på en toalett. Och helt pinsamt nog var jag såååå nära att kissa på mig i sängen!! det handlade om sekunder att jag hann vakna och ta mig in i badrummet.
Och för första ggn så fick jag "krysta" ut kisset i omgångar etfer att den där första panikskvätten runnit ut!
Betyder väl att bebis huvud ligger rätt lågt nu va?
Hej!!
Jävla bredbandsbolaget för ju så jag är utan internet stup i kvarten så jag struntar inte i er medvetet...
Ensammamma- Stort grattis!!
Moma- Jag lider ju av huvudvärk + illamående hela tiden. Panodil och vila och vatten var receptet från läkaren i måndags...
Jag var hos BM igår. Allt ser bra ut, fortfarande rörligt huvud men så kan det vara tills förlossningen iom att jag förr så många barn innann.
Hinnsvepning om mindre än en vecka nu. *LÄNGTAR* Hoppas bara så innerligt att jag öppnat mig lite och att tappen är med på notterna så det gör någon nytta. Ska även få akupunktur nålar för att dra igång det, men är tveksam om det funkar...tror ni det??
Har uppdaterat bildtråden. NUUU växer min mage, äntligen ![]()