Momalicious skrev 2010-11-15 19:57:05 följande:
Såg att typ hela min text försvann när jag skrev förut. Blir så med telefonen ibland har jag märkt.
Iaf.
Var så jääääävla sur på sambon förut. Låg och sov lite efter jag kommit hem så jag skulle orka med föräldragruppen ikväll. Sov pissdåligt i natt verkligen. I varje fall vaknar jag av att han ringer mig vid 16.20 (föräldragruppen börjar 17.00). Han säger då att han blir sen och att han kommer hem runt kvart i fem, och det tar iaf 20 minuter att köra till stället där föräldragruppen är. Så jag, nyvaken och grinig, blev skitsur.
Skickar ett sms efter vi lagt på att vi kan skita i det för att jag har så ont i huvudet och om vi ändå kommer komma försent känns det tråkigt, men att han får gå.
Då svarar han att "det är ändå inte speciellt viktigt för mig". Då blev jag riktigt arg.
Sen tyckte han att jag skulle fatta att han menade att det inte var så viktigt att han ville gå ensam, och det skulle man fatta genom smset. Så hela vägen till barnmorskan så var vi tysta och varje gång han sa nåt så var jag rätt dryg så det blev inte direkt löst nåt. Hade iaf lugnat mig tillräckligt efter 1½ timmes föräldragrupp att jag inte var sur mer ;) Har nog sämst humör när jag blir väckt tror jag, och kombinerat med nervositet inför uppkörningen, gravidhormoner och världens "bästa" tidsoptimist till sambo så blev det för mycket för lilla mig.
Hoho, sådär kan det gå.
Usch vad jag är nervös inför uppkörningen. Tjejerna i receptionen på körskolan sa att jag skulle se till att sova gott innan uppkörningen. EH, jag kan 9 av 10 gånger inte sova gott ens när jag är avslappnad, så hur fan ska jag kunna sova gott innan uppkörningen?! HAHA. Jaja, det får gå som det går. Så jäkla surt att det är så dyrt bara, kommer känna mig sämst ever om jag misslyckas. BLÄBLÄBLÄ. Hur fan klarar någon av att ta körkort egentligen?
Min sambo hade världens tur och slapp göra nåt jobbigt. Han fick köra i 20 minuter och det enda han behövde göra var i princip att köra till och från motorvägen, motorväg, vända, motorväg och sen parkera utanför trafikverket haha. Jag kommer få köra tre timmar och göra ALLT.
MIn sambo har inte heller följt med på våra träffar (pga av sjukt barn en ggn och sen jobb)
Jag har nästan varit sur för det, då han nog kunde tagit ledigt de ddr han jobbat men han har kännt att "vi kan ju det där" (vilket han ju har rätt i, jag går mest dit för att träffa andra blivade mammor)
Så jag förstår och vet att man kan bli sur för egentligen ingentinga llvarligt
Och du...nu ska jag outa mig rejält här.
Jag körde upp 3(!!!) ggr innan jag klarade det!
Jävla surkärringar de 2 första ggr och sen fick jag en yngre kille, och tadaaaa Martina hade sitt körkort. Han kunde minsann inte fatta att jag inte fått det tidiagre jag som körde sååå bra *harkel*
Så jag tror ju att du kommer fixa detta galant. Men OM du nu inte gör det. Det finns fler som det tog ett par ggr för.
Jag hade ju köpt en bil som stod och väntade på parkeringen och var så jävla bombsäker på att jag skulle klara det första ggn så jag bröt fullständigt ihop när kärringen sa att jag missade på någon löjlig felplacering i en korsning ( jag kan ha kört liiiite fort på någon 30-sträcka men

)
Kram