Inlägg från: ludicrous |Visa alla inlägg
  • ludicrous

December Bebis 2010 :)

Emil sover än :) nere i soffan ligger han, men jag ligger uppe i sängen, konstigt det känns!

I helgen fick jag psykbryt på sambon o hans spelande. Jag var vansinnig o ville helst slänga ut både honom och hans Xbox! Men det blev istället en kompromiss att speltiden är mellan 21-00. Tror inte för fem öre att han kommer sluta vid midnatt, men men.., jag har gått o lagt mig , nån jävla kväll skulle det vara skönt att få umgås med sin man o mysa lite, men det lär inte hända :(
    Passar på att sova ist.

God natt!

• ludicrous

Yes!
    Emil åt kl 18, somnade kl 19. jag la mig innan 22. Vid 23 kom sambon upp med Emil för matning, vips så sov Emil till kl 03!! Det är LYX för mig :) sen var det knöligt o så efter 4, men det gjorde faktiskt inget :)

• ludicrous

Det funkade INTE att sluta med dropparna. Emil har skrikigt o haft ont i magen idag :( sen påverkas ju hanav hur jag mår å jag mår inte så bra. Hade också legat o skrikigt o gråtit hela dagen om jag kunnat :P

• ludicrous

Jag mår skit o har inte ätit ordentligt. Hur påverkas mjölken ? Blir han mätt? Eller e det bara vatten?

• ludicrous

Åh, jag hade skrivit så försvann allt :(

Jag är nere, ledsen o irriterad. Emil mår som jag gör o skriker o han vill snutta hela tiden.. Ju mer han skriker ju mer gråter jag. Sambon o jag bråkar. Det är väl för att jag e så trött. Jag har inte ätit senaste dygnet o har ingen matlust. Jag är påväg att krascha. Eller så har jag kraschat. Jag lkänner att jag förstör Emil, att det inte ska vara jag som tar hand om honom för hos mig mår han inte bra :(

• ludicrous

En timmes sömn och några mackor senare är jag iaf på benen. Ska ta ett prat med sambon när han kommer hem, typ vid sju ikväll :( ska se till att jag får sova i natt och nu är Emil iaf lugn o harmonisk, tack o lov!

• ludicrous

Gnäll av dig, det e alltid bra :) har du någon bärsele/sjal? Då får man åtminstone båda händerna fria :)

• ludicrous

Halleluja !! Sambon tog Emil när han kom hem, då hade Emil precis ätit, runt 18.30. Vi somnade på soffan allihop och nu, kl 01, vaknade jag o Emil typ samtidigt så nu äter han igen! Det är 6 (SEX) timmar! Jag somnade innan 21 så jag har fått mig några timmars sömn och emil verkar somna om.. Så GOD NATT :)

• ludicrous

Nu är ju fokus på bilden lite fel, ser ut som att jag ska ha tagit kort på mig, men det är faktiskt bärselen jag vill visa :) Våran Manduca sele. Som sagt, färgen såg ut att vara blå på bilden när vi beställde, men det är den ju inte riktigt :/

Svar på tråden December Bebis 2010 :)