MajMamman08 skrev 2010-05-25 08:41:18 följande:
Leos lekland e ju sååå skoj! Vi har närmast till Busfabriken i Linköping och där är det inte alls lika kul el fräscht! Rätt sunkigt i jämnförelse! så leos lekland äger Du bor i Växjö el?? Inne i stan el utanför??Kommer gå toppen idag och klart de inte tar dem i från dig!! De kommer se vilken toppen mamma du e
ja det är det & bra för alla åldrar, nu är Nova så stor så man inte behöver ha koll hela tiden & Elliot sover en stund i vagnen så det kan nästan bli lite avkoppling  

Lite dyrt allt bara eftersom man brukar åka dit så man är där några timmar & då blir det juh mat & fika ele så.
Vi bor inte mitt i stan men inte så långt utanför heller  

Öjaby om det säger dej nått?
Ja, det är juh inte egentligen mej det ska "kolla" upp, men det känns helt knas ändå.
Alltid nått stul med deras pappa.
Tack gumman, det värmer!
MajMamman08 skrev 2010-05-25 08:46:27 följande:
Asså jag mår bara mer o mer illa för varje dag som går,och tabletterna hjälper inte längre känns de som!Borde inte illamåendet klinga av så här i v 12?? istället för o  öka så inte ens tabletterna hjälper längre?? Hulkar och håller på o spy varje morgon nu!!
Fy din stackare, jag mådde juh as kasst mellan v 7 & 10 & det kändes some n evighet....du kanske måste få tabletter på recept?
TheUnknown skrev 2010-05-25 08:49:51 följande:
Inskrivning idag! Är livrädd att träffa någon bekant i väntrummet haha!Vill verkligen gå på NUPP också, har en tid om en månad! Det är ju jättelänge! har inte tänkt berätta något innan, och självklart sätter tankarna igång att det kanske går snett innan :(Nä nu ska jag ta en bild på magen för o se om det händer nått :P
Hihi lycka till