Emelle skrev 2010-05-26 18:19:33 följande:
Har en riktigt skitdag.Har varit på läkarbesök och fått schema för att lämna urinodlig en ggn i månaden Annars var det inget märkvärdigt...Mår sååå illa och är satans trött. Orkar knappt sitta upp. FY vad trött ja är på det här nu. Vill bli sympyomfri och pigg...Men jag får väl dras med skiten en månad minst till. Vecka 11 i morgon...*en evighet kvar juuu*
Förstår dej massor, men sen helt plötsligt bara försvinner det!!!
AnneliY skrev 2010-05-26 19:54:32 följande:
Hej töser!!Imån är det äntligen dags för VUL & inskrivning!! jiihooo!!Lite nervös...tänk om bebis inte mår bra liksom men jag mår iaf skit illa & är hemma från jobbet just nu för jag konstant håller på att spy...och brösten har svällt en hel del och växtvärk till och från det har jag så jag hoppas hoppas hoppas av hela mitt att allt ser bra ut imån...Ska bara jobba lördag natt sedan är jag ledig i 5 veckor!!!! såååå härligt va jag längtar...på söndag åker jag,min son och min mamma till min bror som bor i säffle på semester,på måndag börjar även min 2 veckor långa intensiv utbildning till körkort!!!ÄNTLIGEN...håll tummarna för mig imån!!! kram på er alla hormonella monster heheheee....
Vad kul  

Mår du dåligt ska du se att allt är bra  

Fick höra att mår man väldigt illa osv så betyder det att mf minskar då det satt sej fast ordentligt, men det kan juh bara varit en tröst  

Härligt med ledigt  

Jessika82 skrev 2010-05-26 19:57:17 följande:
Jag höll på att spy inne i vår lokala mataffär i måndags har ingen mat lust överhuvudtaget....  har ätit chips glass och druckit festis. alla annan mat kommer bara upp igen det känns väldigt jobbigt då jag ska börja jobba på måndag...
Jobbigt  

TheUnknown skrev 2010-05-26 20:53:08 följande:
Här molar det på! Jag har ju bakåtlutad livmoder tydligen, vad det nu betyder, men läste i en tråd att det kan göra ont när den rätar upp sig typ, så jag antar att det är vad som händer:)Är också sådär jobbigt trött, hade tänkt att sova hela dagen idag, men blev inringd halv sju i morse, bara att gå upp.. jobbar hela dagen i morgon också, men sen är jag ledig fre-sön =) Magen svullnar som fan vissa kvällar.. Jag har börjat bli paranoid! Skitjobbigt! Känns som varenda människa vet om det, särskilt som om mamma vet och konstigt nog min dotter, hon pratar bara bebisar och att hon vill bli storasyster.. :S Men inte kan dom väl veta.. har ju inte sagt något o tänkt vänta en månad till..
Gahh det är jobbigt när de ringer in en så tidigt när man planerat att sova!!!
De kanske vet omedvetet  

Ninnie81 skrev 2010-05-26 20:59:26 följande:
Whiii...idag är ja i v.13. Så nu har ja gått de 12 första kritiska veckorna och i morgon åkter ja till storstan
Det är jag med!!!  

12+2 idag!!!