December Bebis 2010 :)
Willes mamma 08´s bebis:
http://www.ltkalmar.se/lttemplates/WebbisPage____21049.aspx
Willes mamma 08´s bebis:
http://www.ltkalmar.se/lttemplates/WebbisPage____21049.aspx
.
Hur gör BM när hon kollar tappen? Vår BM har inte nämnt någonting om det. Jag har ett besök kvar den 20e, bara några dagar innan BF så skulle kännas tryckt att veta om man närmar sig en förlossning eller inte.
Godmorning!!
Helt ok natt, igen faktiskt! skönt!!
Här sexas det inte så jättevärst mycket. Nån ggn i veckan. De räcker tycker jag nu. Vill egentligen mer, det vill vi nog båda men jag känner mig inte så värst pepp på det rent fysiskt. Inte så hett med en smällstor mage mitt i allt. Kan ju knappt röra mig. Och för att sätta fart på en ev förlossning funkar inte alls på mig...
Igår städade jag nästan hela huset...har damugning och golvtork kvar på övervåningen. Allt tar sån jäkla tid bara
Smatidigt vill jag hålla efter nu så man slipepr ta massa extra när man kommer hem från BB sen.
Fick "skäll" av sambon igår kväll för att jag håller på hela tiden och inte bara vilar. Samtidigt vill jag inte bara ligga på rygg. Måste ju upp och stå så bebisen lättare glider neråt ju
Jag underar sååå mycket om hon ligger lägre nu än förra ggn hos BM då hon låg riktigt högt fortfarande!
Jag drömmer om en jul MED bebis. Fast för var dag som går känns det längre o längre borta....
8 days to go....minst!

6 dagar idag.....Å vad avis ajg är på er med bebisarna här.
Dels för att ni får vara med era små nya bebisar OCH för att ni nu kan börja tappa vikten och börja få tillbaka er normal kropp.
Fy satan vad jag ska shoppa kläder ser *längtar*
Godmorgon!
Ja jäklar du Moma! Där har du en som är på väg ut ju
Har vaknat i natt (tidigt morgon, runt 4) med det där jävla illamåendet. JAg är alltså BOMBsäker på att jag blivit sjuk. Känns som om jag verkligen måste rusa på toa. När jag sen förväntar mig (ursäkta nu) värsta diaréen, är jag helt normal i magen.
Jag har gått på toa 3 ggr nu sen kl 4 och skött magen, men är inte det minsta dålig (lös) även om det "känns" så hela tiden.
Är sååå trött på att känna mig "sjuk" nu...
EN vecka kvar till BF idag. NU är jag inne i v.40!!
Hej!!
OJ vad ni har skrivit mycket!!
Grattis till nya lilla Sixten häri tråden
Jag gick och la mig efter mitt inlägg här i morse och somnade vid 9.30 och sov till 12.30.
SD och "mensvärken" satt kvar men var mycket mindre.
Efter en varm dusch och panodil försvann det nästan helt och i em har jag kunnat förlja med och köpa vår julgran!
Jag är fortf. trött, men hellre trött än ont och jag vet att det kommer komma tillbaka inatt så jag njuter av de här timmarna utan värk nu!
Håller med er om att bebisarna, inklusive min nu gärna få komma ut! Drömmer ju som sagt om att få fira jul med vår Agnes, men det verkar ju mindre ch mindre troligt för var dag som går
Har varit barnvakt en timma åt min bästis 2 månaders son idag. Så vi har provat vår barnvagn, bytt blöja på skötbordet och matat liten bebis med flaska
*mys*
Är så mysigt att se sambon gå och ta upp bebisen och bära runt och stå och gulla med honom. Frågade pm han längtade mycket efter vår bebis...-Ja det gör jag verkligen! sa han då!! *kärlek*