Inlägg från: ludicrous |Visa alla inlägg
  • ludicrous

December Bebis 2010 :)

Christel- ja det får man, det ska jag iaf, har tid den 26e april :)

• ludicrous

Här får man inte tatuera sig under graviditeten, men efter är det ok, jävla tur måste jag säga för jag har väntat ett år på att fortsätta på min sleeve :)

• ludicrous

Emil sover i vårat rum och kommer göra tills vi antingen flyttar eller bygger om. Vi bor i 5 rok men bara tre sovrum, vi har ett, dottern ett och sambons pojkar delar på ett..

• ludicrous

Hailie tyckte jag också han sa :)

Vi har haft en pestnatt (igen) Emil har haft magknip men dom kan väl inte skilja på det och hunger, så han har velat snutta såfort han vaknat till . Men solen skiner o vi håller igång ändå :)

• ludicrous

Nu låter säkert jag dum i huvet.. Men jag vill SOVA!! Jag vill inte vara vaken en minut till detta dygnet!!!! Jag är så jävla trött på att inte få sova mer än två timmar åt gången, försöka få Emil att somna om när inget duger för sambojäveln hostar o väcker honom. Får sova på soffan nu så sambon kan hosta ifred och Emil kan få skrika utan att väcka sin syster. Jag ORKAR inte ett enda ljud till just nu, tuttarna e tomma o gör ont o jag vill inte vara meeeed!!!

• ludicrous

Han e sjuk nu o hostar massor, sambon alltså, i det känns rätt onödigt att hosta ner emil. Dessutom kör sambon bil hela dagarna.. Så skulle nått hända skulle jag ju känna mig rätt skyldig om det var för han var trött :(

• ludicrous

Han får sova på soffan, eller så gör jag o Emil det om Emil "skriker" för mkt, dåväcker han ju sin syster. Emil har ett lång sovpass på fm, 8.30-11.30 ca, men brukar sova ute i vagnen o då vill jag inte somna inne. Men idag lägger vi oss i soffan..

• ludicrous

Ja det är jobbigt när det blir sånna nätter. Som är är det ju inte alltid så, men när nätterna kommer känns det som att det alltid varit så!!

Ang TVtittande så rekommenderas det att barn under två år inte ska titta på tv, då det är för mycket flimmer och intryck.. Emil drar också gärna blicken till tvn men försöker undvika det

• ludicrous

Ååh, Emil brukar sova nu.. Flera timmar. Men nej, idag ligger vi i soffan, inte vagnen som vanligt o då har han sovit knappt en timme. Äter nu så jag hoppas han sommar om

• ludicrous

Här e det sol men blåst.

Emil har nu varit vaken 2 av de 3 timmar han brukar sova och har helt enkelt bestämt sig för att vara vaken. Jag däremot MÅSTE sova och vet i fan vad jag ska göra..

Svar på tråden December Bebis 2010 :)