December Bebis 2010 :)
Bättre att köpa lite större kläder oxå så har man nåt att se fram emot.
Idag besiktigades vår gamla lägenhet plus den nya vi ska flytta till. Vi får ny tapet i hallen så det är bra, den är sjukt äcklig. De andra rummen är jättefina, även om det kanske inte är min smak i sovrummet men men.
Så eftersom jag fick hem min man så tidigt idag så bestämde vi oss för att riktigt lyxa till det och åkte och handlade en fin lammstek som står i ugnen nu. Ska göra en supergod sallad till det och potatisgratäng. Megadundermiddag med andra ord!
Igår storhandlade vi, puh vad jobbigt! Nu är alla skåp fyllda men fasen vad kroppen tar stryk av att gå runt på dåliga underlag under flera timmar. Uja. Ser inte fram emot Ullared av den anledningen, även om det såklart ska bli skitkul! Längtar SÅ tills tisdag när vi får veta könet.
Nu ska jag titta på min fina lammstek, åååå så gott!
Jag köpte ju en renoveringslägenhet förra året, så jag hann precis göra klart det mesta innan jag fick foglossning med William, så nu när han var ca 6 månader ås tänkte jag att NU ska jag äntligen göra klart allt, men då fick jag reda på att jag var gravid igen så min llägenhet står fortfarande under renovering, så nu vill jag bara ha bebisen och sen när den är ca 6 månader så kommer jag äntligen börja köra igång igen.
Jag hoppas verkligen att jag inte får nån monstermage, var ju inte längesen jag var gravid så jag hoppas drf magen har blivit så stor redan
Jag kommer inte bädda i ordning den såklart för de sängkläderna hinner ju bli dammiga innan de ska användas.