December Bebis 2010 :)
Ja hoppas att det inte ser sämre ut iaf och att jag slipper en igångsättning..

Vad häftigt med en så snabb förlossning! Bra jobbat! ^^
Stort grattis till Erik! Han är såå fin!
En tuff resa du är på, men nu ska det väl bara bli bättre 
Här bara ploppar det ut! 
Fått provsvaren nu och värdena var ungefär desamma som igår. Så jag ska följa tidigare vårdplan: mäta blodtryck och kolla urin två gånger i veckan. Om jag inte känner mig försämrad då, men som det är nu så känner jag mig ju inte ens dålig så skulle inte tro att något dramatiskt händer.

Oj Moma, så busigt av din lille pojk! Nu vill han nog ut 
Själv har jag nog haft natten från helvetet. Märks att magen inte klarar av så mycket som man tror längre. Somnade vid ett och kände mig sådär olustig igen. Vaknar mellan ett och sju sex gånger, för att jag behövde göra nummer två. Lyckades klämma in att spy två gånger däremellan också, varav ena gången jag vaknar av att det bara kommer. Mådde inte ens illa andra gången heller, det bara kom. Så det var uppenbart ett resultat av för mycket gott igår! Är inte illamående idag, men har fortfarande kvar den där olustiga känslan samt att jag säkert kommer kräkas om jag äter bara en smula för mycket idag. Knepiga mage och aj vad det gör ont därbak, haha.
3 dagar kvar till BF idag, men har inga känningar, om inte denna natt räknas som en, haha! Isåfall vill jag inte att det upprepas fram till förlossningen om jag får bestämma