December Bebis 2010 :)
Isf hitta jag denna länken här på FL
www.familjeliv.se/Forum-5-122/m53111457.html
Eller denna=)
www.familjeliv.se/Forum-5-122/m55096757.html
YES! Nu har vi fått sålt vår gamla bil, och bilsnubben gav till och med lite mer än den var värd
Så för pengarna blir det att köpa resten till bebis, betala av mitt körkort och resten går till flytten, vi kommer behöva en hel del nya grejer till lägenheten! :) Gud så skönt!
CSI + pepparkakor + julmust
Jaaa det var så jäkla gott! Mmm! Dom hade precis fått in det och jäklar vad gott det var. Haft cravings i flera dagar nu så lyckan var total!
Nu har jag såna jävla helvetes förvärkar som gör pissont. Blir helt tokig! En sak att sitta här och ha ont om man faktiskt får en bebis till slut. Men jag är i vecka 30, så jag ska alltså behöva gå med den här skiten i 10-13 veckor till om jag har riktigt otur. :(
Haha håller med! Men, att man inte svarar på något inlägg betyder inte mobbning utan att man kanske inte såg inlägget/hade tid/ork att svara. En annan sak om man konsekvent skiter i någon.
Dessutom har ju alla rätt till sin egen åsikt, som du själv skriver, och vissa åsikter accepterar inte jag - t.ex. Rasism. Ingen kan tvinga mig att acceptera en människa som är rasist eller personens åsikter (som exempel, antyder inte att nån är rasist nu).
-----
Nu har jag haft ont i huvudet i flera dagar. Varje gång jag har det blir jag nervös och tror det är hf. Särskilt i kombination med alla förvärkar och ont i magen jag har. Haha, är nog lite löjlig nu.
Ja, lite svårt att kolla det själv bara, har inga såna grejer hemma.
Tycker också det är svårare med huvudvärken som gravid. Förr tog jag alltid en Ipren och då gick det nästan alltid bort. Hoppas bara det är enveten huvudvärk och inte hf.
Jag har inga problem att acceptera alla som är här och jag accepterar också allas åsikter. Därmed inte sagt att jag håller med ![]()