Inlägg från: Mysmamma70 |Visa alla inlägg
  • Mysmamma70

December Bebis 2010 :)

mamma smurfen skrev 2011-03-07 21:41:36 följande:
    Klart man kollar på det
    3 barns mamma84 skrev 2011-03-07 22:03:10 följande:
    åh vilken härligt serie !!!
    Nu längtar jag efter att föda igen haha
    Underbart att se, verkligen modiga mammor som vill föda i TV

Jag messade till min sambo, som jobbar inatt, att jag tittar och han svarade - då gör vi en ny bebis igen, hehe
    ~*~♥~*~ dotter -96, son -97, son -09, dotter -10 ~*~♥~*~
  • Mysmamma70
    LokesMammi skrev 2011-03-07 22:11:01 följande:
    Jag, sambon o min mamma syntes en snabbis. Min sambo gick rakt förbi kameran! =) hihi
    cooolt, var det när ni födde?
  • Mysmamma70

Jag har ju aldrig haft sån dramatik när jag fött barn. Med ettan var det tal om sugklocka pga hjärtljuden men då var jag så utmattad efter en lååång förlossning så jag hade noll koll och ville bara ha ut bebisen. Som tur var kunde jag krysta ut henne fort istället

• Mysmamma70

Det är säkert som du tror

Men om man vill ha en annan förklaring så ler spädbarn mot allt möjligt - bilder, leksaker och dockor tex.

Vår Cornelia ler gärna mot ljuskronan och jag undrar också om hon ser någon där, eller om det bara är kristallerna sim är spännande

• Mysmamma70

Ludi - sambon kan väl sova på soffan?

Här har vi bra nätter nu, Cornelia sover sex-sju timmar i sträck och man börjar känna sig normal igen. Jag helammar fortfarande.

• Mysmamma70

AnnaCL - du behöver inte byta nattblöjan

Var försiktig med TVn, det finns aktuell forskning som visar att barn under 1 år inte ska se på TV då det kan påverka deras hjärna negativt.

• Mysmamma70
    3 barns mamma84 skrev 2011-03-09 11:14:45 följande:
    I danmark har vi regn haha nu försvinner det lilla lilla snön bort haha YESS
    Men hmm ja jag kommer ju gå till läkaren = blöt mamma när jag kommer fram och hem haha men men
    Har ni snö kvar fortfarande i Danmark
  • Mysmamma70

Delifi - vilka fina rutiner ni har fått redan

• Mysmamma70
    NhjärtaD skrev 2011-03-10 21:08:21 följande:
    Det gör jag nu med, men ett halv glas då & då känner jag är okej!
    BVC sa att det är helt okej med 2 glas i veckan, men så mycket vill jag inte...
    Livsmedelsverket har ju ändrat sina rekommendationer då de upptäckt att alkoholen inte går över i bröstmjölken på samma sätt som man sa förut. Jag njuter av lite rödvin på helgerna trots amning, men dricker väldigt långsamt för det är ju inte berusningen jag är ute efter Det brukar bli ett glas på fredag och lördag.
Svar på tråden December Bebis 2010 :)