Inlägg från: Mysmamma70 |Visa alla inlägg
  • Mysmamma70

December Bebis 2010 :)

NhjärtaD skrev 2011-02-23 15:58:01 följande:

På tal om mens, har fått mens oxå fast jag helammar, blöder som faaan..är det okej att använda tampong nu ele ska man vänta tills efterkontrollen?

Om avslaget hade upphört innan mensen kan du använda tampong

Vi har en gnällig tjej ikväll, för första gången sen hon föddes - hon vill bara bli buren - nu är det pappas tur
    ~*~♥~*~ dotter -96, son -97, son -09, dotter -10 ~*~♥~*~
  • Mysmamma70
    NhjärtaD skrev 2011-02-23 21:48:30 följande:
    Ja, jag misstänker att första mensen kom nån gång under avslaget, men denna har kommit efter avslaget har slutat....

välkommen i klubben
    Nu är det min tur, bye bye
    Hon somnade till slut i babysittern

Det här gnället får inte fortsätta då min man snart börjar jobba igen - kvällar och nätter Tungan ute

Nä, nu ska jag oxå gå och sova...

natti natti {#emotions_dlg.flower}
  • Mysmamma70
    Momalicious skrev 2011-02-23 21:59:19 följande:
    Ringde 1177 och dom tror att jag kan ha hjärnhinneinflammation. SUCK! känner att jag har sämst tur alltså.

krya på dig!
  • Mysmamma70

Min son träffade inte sin pappa förrän sex månader efter händelsen, men det gick bra då. Efter det åker han dit sällan, kanske var tredje-fjärde månad, men lite kontakt är bättre än ingen. Ge honom den tid han behöver så han inte känner sig pressad.

• Mysmamma70

Igår hade vi en riktig lyxlördagkväll

Cornelia somnade kl 18.30 och Charlie kl 20.00.

Så mannen och jag myste i soffan hela kvällen med popcorn och vin. Sen väckte jag Cornelia kl 24 för matning, sen sov hon till kl 6 för nästa matning. Sen somnade vi om till 8.30 - mammas lilla sömntuta

• Mysmamma70

Cornelia får ju inte heller vara ifred för storebror som bara är femton månader, så jag lägger henne ibland i en resesäng så är hon skyddad, men de ser varandra och han kan stå och prata med henne som han älskar att göra

• Mysmamma70

Anna - vi har en kudde från Ikea. Cornelia ligger bara på rygg, hon har inte börjat vända sig än.

• Mysmamma70

På Cornelia funkar inte Pampers heller, hon kissar mycket och blöjorna var våta hela tiden. Libero är toppen till henne!

Storebror kan dock ha Pampers utan problem :)

• Mysmamma70

Jag har tagit hjälp av Viktväktarna och tappat åtta kilo på åtta veckor, så sköööönt.. nu är det bara två kilo kvar av de sjutton jag gick upp

Ser ni på förlossningsprogrammet på fyran nu?

Svar på tråden December Bebis 2010 :)