Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

December Bebis 2010 :)

NhjärtaD skrev 2010-06-08 20:30:50 följande:
    Majorima: Grattis HUr mycket fyllde du?
    Tack så mycket ! Skrattande Jag fyllde 22 härliga år! ^^

Usch, min förkylning vill inte ge med sig och jag känner hur den börjar dra sig åt bihålorna. Jag som trodde jag var "botad". Förra och förförra året hade jag problem med bihålorna nästan konstant, det var ett helvete rent ut sagt. Obestämd

Idag ska jag tvätta några maskiner hos mamma och pappa, dom har två maskiner så då går det åtminstone undan.

Är det nån av er som fortfarande lite då och då har molvärk?
  • Karttikeya
    Minifer skrev 2010-06-09 07:49:25 följande:
    ih, ska vara där om en halvtimme, drömt mardrömmar hela natten om att jag var där och det inte gick bra och om dåliga omen och jag vet inte vad..Sååååå nervöööös! Håll tummarna för oss tjejer!!!
    Kommer gå kanon vet du! *håller alla tummar som går* Sorry, jag har bara två Obestämd
  • Karttikeya
    Minifer skrev 2010-06-09 11:09:32 följande:
    Jag var på KUB nyss, GUUUUUUUD vad nervös jag var. Hade maken och mini med, har ingen barnvakt, och när de inte fick följa med in började jag grina, var så hemskt nervös! Men det gick väl ok! Jag ÄR gravid! Fick siffrorna 1:1545. Åldersrisken är ju 1:545 så det var ju bra för åldern. Och det var på Downs, de andra (18 o 13) hade jag 1:20 000 på. Nackspaltens största var 2.2 men de flesta var runt 1.7.  Bebben var 5.6 cm och vinkade =) Blev flyttad från julafton till 19 december, vilket innebär att jag nu är i v 13 och därmed förbi de första 12 veckorna, hurra!!

Tack för alla tummar!! Kunde varit bättre siffror, men kunde varit mycket sämre också =)
    Ack, är jag ensam på julafton då.. Flört Men det kanske ändrar sig, vem vet?

Ja, det var väl inte så tokiga siffror, kommer bli en välskapt och alldeles jättefin bebis ska du se Glad
  • Karttikeya
    Stoce skrev 2010-06-09 11:26:25 följande:
    Jag har konstigt ont i magen. Typ som molvärk ibland, men det sticker mera nu. Hade så i måndags också då jag var på UL, men det har fortsatt. Bebis mådde bra i måndags trots smärtan, men är ändå lite orolig nu. Tror dock inte det ska vara någon fara. Är inte öm på magen, och blöder inte alls. Bara svagt beige flytningar kvar nu, efter blödningen i lördags.

Jag har som växtvärk tror jag. Det kommer och går. Inga blödningar eller något.

Du ska se att det bara växer därinne och att det är det vi känner Glad

• Karttikeya

På tal om magar.. Själv är man bara svullen och eländig och den blygsamma raggarsträngen jag hade har blivit SVART. Vad är detta? Nog för att den är så gles att det ser löjligt ut, men svart? Usch..

Sen har jag haft problem med både magkatarr, gaser och magknip den senaste veckan. Oerhört frustrerande eftersom magproblem ställer till det för allt.. Önskar mig tillbaka till inga symtom, tack! Skrikandes

Går in i vecka 13 idag, det är ju bra iaf Glad

• Karttikeya

Tss tjejer, ni klagar väl inte på huvudvärk som hållt i sig i två veckor? Flört Pröva på livet med kronisk huvudvärk istället ^^

Men ack, jag vet precis hur det är. Huvudvärk är något som ställer till det. Men tro mig, man kan vänja sig vid det mesta Glad

• Karttikeya
    NhjärtaD skrev 2010-06-13 20:46:23 följande:
    Jag har huvudvärk rätt ofta i vanliga fall, men under grav så brukar jag slippa, därför jag tänkte....men som sagt man vänjer väl sej,.
    Oh ja, det är ibland makalöst vad man kan vänja sig vid och stå ut med Glad

På tal om huvudvärk verkar jag ha en särskilt elak variant idag. Skrikandes
  • Karttikeya

Jag äter bara "vanliga" vitaminer, kvinna heter dom tror jag. Har väldigt bra blodvärden, än så länge, så jag behöver inte mer Glad Sen så äter jag mitt Levaxin förstås, men kan än så länge hålla mig kvar på 50 mg /dag. Glad

Åhh vad jag längtar till RUL nu.. 30e juli känns alldeles för långt bort, men vips så är man där! Då hoppas jag att jag börjar se lite gravid ut också Flört

• Karttikeya

Nu har jag bokat klipptid till i morgon, är behövligt eftersom jag inte klippt det lite mer än i topparna sedan Oktober, haha! Nu ska man bara hinna färga innan också så att frisörskan slipper våndas av all min utväxt ^^ Hoppas det inte blir lila eller något, är väl inte ovanligt att det blir lite random resultat när man är gravid och färgar håret Skrattande

Svar på tråden December Bebis 2010 :)