blade skrev 2010-07-05 10:47:00 följande:
Jag skulle helst slippa gå upp i vikt alls, inte så mycket av skönhetsskäl som pga belastningen. Vet inte vad min rygg klarar. Haft problem i massa år, trots träning. Det återstår att se...=) Men är du överviktig förstår jag om du inte borde/vill. Vad säger BM om det? Banta är en sak, men att inte gå upp är en annan. Vet jag fler som inte gjort...
Jag kör styrketräning och klättrar med min sambo. Har lagt ner allt annat. Hinner och orkar inte längre. Förr var det bowling och volleyboll o badminton också...Känns surt att jag spenderar de finaste uteklätterdagarna med att sitta inne och gosa katt i svalkan...
Fyfan vad jobbigt att ansamla så mkt vätska. Känner bara av mina fossingar, så det är öppna skor som gäller. Hoppas du har AC i bilen på jobbet iaf. även om det är en klen tröst när solen grillar genom rutorna. Du får helt enkelt passa på att...vad heter det på korrekt svenska? "relate":a med gamlingarna än mer nu =P
Isch. Måste nog rädda tvätten, ser ut att bli regn.
Ja nej, min barnmorska säger att jag inte ska tänka så mycket på det. Det är mest jag själv som har som mål att gå upp så lite som möjligt, det har väl alla i och för sig, men jag har en historia med mycket viktpendlande bakom mig. Så hon säger att om jag går ner eller går upp eller stannar kvar på samma gör ingenting, bara jag känner att jag har kontroll. Är mest psykiskt det sitter hos mig. Jag lider inte av min övervikt rent fysiskt, även fast jag har 25 kg och mer att gå ner.
Oh, det låter kul. Jag håller mig till simning och cykling. Det är vad min foglossning klarar av och det är ju ganska bra allroundträning så.
Ja det är väldigt jobbigt, man känner sig ganska sprickfärdig

Ja, vi har ac i bilarna. Men en dag hade vi kort om bilar och många som arbetade, då fick jag köra min egen, utan ac.. Det var en pärs vill jag lova!
Gör så. Jag ska äta en tidig lunch ^^