Ninnie81:
Lycka till, håller tummarna för att allt går bra
MEGA kram till dig Gumman!!!!
Momalicious skrev 2010-10-17 10:31:14 följande:
Jag måste fråga er en sak. Min mamma är som jag, ett kontrollfreak. Nu har hon blivit väldigt jobbig angående bebisen. Typ om jag säger att vi köpt en overall säger hon att vi är dumma för man får så mycket och att det minsann är onödigt. Jaha. Ska barnet vara naket när vi åker hem från BB eller? Dessutom tänker inte jag räkna med att vi ska få hur mycket som helst. En annan sak hon gör är att tjata om namn och säger jag ett namn vi gillar så säger hon alltid hur fult det är eller så. Dessutom sa hon igår "men jag har faktiskt frågat många nu och loke kan han bara inte heta!! Det är som att döpa barnet till Judas". Blev jävligt sur. 1. Nej det är inte samma sak. Kristendomen är nutida och asatron är från typ... Jävligt längesen. 2. Vi väljer namn som är fina i första hand och skiter i vad de betyder.
Åh. Blir så arg. Det är vår bebis! Dessutom tycker hon att hon ska få komma till BB men jag vill inte ha besök då men jo, det får man räkna med, tycker hon. :(
Tycker du ska sätta ner foten bara, som du skriver så är de ju ERT barn...
(Vet att de e jobbigt, de e ju ändå ens MAMMA för tusan)
Sedan kan ju hennes "besatthet" bero på att hon är JÄTTE nervös för DIN/ER skull, med den stundande förlossningen, å föräldraskapet, hon ska ju bli MORMOR*ler*
Vill inte DU ha besök på BB så slipper du det, personalen går HET på vad DU som mamma vill, så det behöver du inte vara orolig över =)