Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

Lillkillen skrev 2010-09-24 23:15:24 följande:
    Blir lite less på allt viktsnack - herregud vi är gravida!!!
    Tycker att vi ska släppa det snacket likaväl som att vi inte pratar politik här....

2barnsmamma: Hur gick det med dina flytningar?
    Tycker så synd om dig när jag hör dig berätta om din gräsliga svärmor.
    Kan berätta att jag oxå har en svärmor som gärna bjuder oss på middag men sonen (min sambo) får oftas fixa klart med allt när vi väl kommer dit....

Det var vattninga flytningar bara inget att oroa sig för.

Igår när vivar hos svärmor var det krig mellan´sambon och mammanom MINA/VÅRA barn.
    om att hon ville att vår Elias sominte e här ännu att han ska döpas !!!
    Och konfomeras !!!
    Sambonoch jag är döptamen ingen av oss ärkonformerade och vill INTE att våra barns kabli döpta eller konfomerade alls då ingen av oss tror på ''gud'' och detta är något vi har tyckt sen vi planerade barn.
    Nu är mans mamma en (tradionel mamma) som vill o vill o ha makt av mig och barnen osv ..
    Nu blev det alltså krig och jag kunde inget annat att bara skratta och sa till henne NEJ mina barn ska inte döpas.
    Då sa hon att vad ska jag då göra med en dopkläning sominte är använd av någon av alla 3 barnen så kan ju inte namnen häller skrivas in sa hon..
    Sambon sa direk VARFÖR inte ?? namn kan man skriva vad spelar det för roll ..
    Då sa hon nej så dominte haft dopkläningen alls.
    Då sa sambon Vi vill inte döpa våra barn och det är bara så..
    Sen sahon att hon skulle kidnappa Elias och döpa honom i af då blev jag less men sa inget.

Sen började hon att ta över min dotter som är från en annan man och mig alltså inte sambons och säga att hon ska ta hål i hennes öron LIKSOM HALLÅ jag är ju mamman jag bestämmer när jag vill fixa detta på henne likomSkrikandes

Sen sa hon när hon inte var med på ebbas förlossning och amadeus förlossning så ska hon banne mig tvinga sig in till förlossningen denna gången!!!
    Jag vill inte men lyssnar hon på detta?? NEJ inte alls utan ska tvunga sig med.

PS: jag ska skriva en förlossnings brev denna gången ge till bm och be dem INTE släppa in svärmor i min o sambons förlossning ...  
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84

Sorry för inlägget men jag är piss irriterad på svärmorsfanskapet...
    Ska sova oxå snart ..
    Just nu ser jag på film (förhäxad) hihi och gjort fruktsallad

• 3 barns mamma84
    delifi2 skrev 2010-09-24 23:40:01 följande:
    Näemn gu vilken svärmor du har.
    Vad vill hon  uppnå med det hela lixom, hon kommer ju bara förlora på det, tu att din sambo stod på sig den här gången.

Hon kan ju varken döpa era barn eller ta hål i öroen på din dotter.

Vrf vill hon vara med på er förlossning för?
    ska  hon vara barnvakt åt era andra barn när ni ska åka in'? Hoppas verkligen ni har nån annan som kan vara barnvakt då, skulle inte vilja lämna mina barn till min svärmor om hon var sån, bara tanken på vad hon skulle hitta på med dom skulle göra att jag hellre skulle ta med mig ungarna till förlossningen och veta att de var säkra än ligga ovetandes om vad min svärmor gör med dom
    Hon har försökt att förstöra mellan oss längre tid nu vi har varit tillsammans i många år 9 år så det är ett tag..
    Nu tänker ni kanske men dottern är ju inte sambons o jag varit otrogen nej dåutan vi hade ett uppehåll i 2 veckor och det var jobbigt mellan oss omig då mammas kille/man dog av canser samma dagjag blev gravid med en idiot..
    Skitsamma hon har varit där så länge nu och tvingat mig till abort med dottern o att jag skulle förstöra sambons liv om jag hehöl barnet osv osv bla bla bla ..idag är min dotter hennes ALLT Skrikandesjag har ingen kontroll då alls då jag inte får bestämma om minabarn i hennes HUS helvette ...

Varför hon vill vara med i förlossningen är för att hon ska somhon säger ''snusa in ungdomen'' oooh ursäkta mig men jag blir bara se arg när jag skriver detta det blir så gaaaaaaaaaaah irriterande ..
    Så därför ska hon vara med mig och typ se min mutta spricka i 1000 bitar..ursäkta orden !
    Ja vem ska passa barnen ja det blir väl öööh vet ej kanske sambons lillasyster som är 16-17år gammal jätte snäll men nja vil inte ..
    Både hon och mamman har ingen ja 0 respekt för mina o sambons barn utan RÖKER inom hus när barnen är inne och det luktar rök ja alla vi gör det när vi kommer hem igen.
    Jag blir bara så less jag vill bara bli av med henne eller aj bli stark av att säga NEJ mendå jävlar blir hon (Piss off) 

Sen säger hon att om jag inte skaffar spiral när Elias kommit ut så ska hon tvinga sambon att sterilisera sig !!!!
    Alltså hon ber oss att inte skaffa mer barn tillsammans .
    Kanske därför hon oxå vill följa med till BB

Hon tvingade mig sist med sonen när hon kom till sverige när vi bodde där att jag skulle springa upponer 5 våningar HÖGGRAVID hade passerat BF datumet..
    Hon bev så ARG när inget hände och åkte hen igen hon kom 1 aug jag hade BF 4 aug hon åkte hem 6 aug tror jag om jag inte minns fel och ja ut kom han inte Haha klock pojke i magen..
    När jag fick snitt 14 aug så höl jag på att dä då han var stor 5,8kg ja då sa hon inget utan sa bara att jag inte försökte med att få ut honom tidigare själv.
    MEN hur skulle det kunna gå när i vecka 41 så var jag öppen 2½cm med omogen tapp och stor barn i magenSkrikandes
  • 3 barns mamma84
    Nu har vi bot här i 1år kl e 00.00 25 sep
  • 3 barns mamma84
    Stefanie skrev 2010-09-25 11:55:44 följande:
    Usch, jag vet att det inte är någon fara, men jag kan inte låta bli att nojja. Liten är så himla stilla, igår kände jag inga sparkar, bara några vändningar. En minifjuttig liten spark fick jag nu när jag lös med sänglampan på magen.

Det har varit full fart senaste veckan, sparkat HELA TIDEN, så nu när det knappt rör sig allt känns det som att något är fel. Det brukar sparkas jättemycket när jag lägger mig ner, när jag sätter mig, när jag diskar men nu händer ingenting.

Men Liten kanske bara har en tröttdag.

Gumman jag vet men jag hade detta sjølv fær ca 1 vecka sen han sprkar o sprakar hela tiden annas men denna morgon var han lugn jag drack vatten skakakde påmagen lite och satte på musig plætsligt bærjad han sparka igen
    Det e så att dom en små bebisar och sover nu har har sina våra rutiner du ska bara vara lugn tjejen
  • 3 barns mamma84

Många här hjälpte mig att koppla av älskar er alla

• 3 barns mamma84
    NhjärtaD skrev 2010-09-25 14:11:29 följande:
    Förresten skulle  ni inte flytta?
    Vi skulle tyvärr mendet blev inte avRynkar på näsandå det var ett annat par som ville ha huset och då hade vi redan sökt bo lån men när vi fick detta igenom var det redan försent.
    Typist bara.
  • 3 barns mamma84
    Jessika82 skrev 2010-09-25 20:23:51 följande:
    Funderar på att göra gipsavgjutning av magen. tycker ni att det är för tidigt?
    Tänkte precis skriva detta
    *Skrattar*
  • 3 barns mamma84

Jessika:
    Jag ska vänta på min till vecka 38 minst då jag gjort Tul för då vet jag hur stor han är och när han kommer ut.
    Om jag gör den nu kommer jag att ongra mig ..

• 3 barns mamma84

Ego av mig bara orkar inte komentera just nu e helt trött trött på dottern som IKKE lyssnar och bara skarttar åt mig när jag säger till och bara skrik/pratar så glasen går sönder Skrikandes
    Så jag e bara så förbannad !!!
    Har ont i huvet oxå ..
    Så förlåt !

Svar på tråden December Bebis 2010 :)