December Bebis 2010 :)
Krya på dig
Och tänkte säga bättre o vara sjuk nu än på förlossningen

Ville göra dig lite gladare gumman
Krya på dig

Här jag jag redan skrivit mina önskningar efter graviditeten att jag INTE ska amma
Så NEJ från mig
Nu ska jag hämta mina troll ungar från skogen = förskolan hahaha
Juste igår som jag skrev om inbrott hos dagmamman bara 1 min från oss = grannar så var det inbrott på vårat jobb samma kväll/natt och sen några till + att det var en butikpersonal som fick ett kniv siktad ej i kroppen utan varnad att om han inte skulle ge pengar skulle det hända saker
herregud nu ska man verkligen såsa alla 4 dörrar ...
Voltaren kräm har jag använt som gravid och sen fick jag voltaren tabletter av bm när sonen kom ut.
Inga problem alls..
Barbamamman här hahaha kom hem från jobbet kl 12 och har ätit tre makor med ost och stekt ägg på
GOTT ..
Vecka 30 idag ser och känner mig ut som en pingvin bladning av knubbsäl hahaha
Vaggar när jag går fram ooh ser så hot ut (not)
Iaf när jag cyklade hem idag genom en lekpark jag alltid cyklar hem på så är det en villa område och alla är ca 30-90år och alla känner varandra.
Vet ej om jag e nojjig men i denna lilla håla nadbrukshåla = bondrövar vi säger hahahaha så vet man om allt.
Vi har haft45 st inbrott nu på ca 1-2 dagar och man vet att det är ca 2 st som gör denna med bil skåpbil.
Men iaf cyklar jag upp för en liten bake och ser en ung man jag ALDRIG set innan ser misstänksam ut ca 25-27år som jag så.
Han tittar på mig snabbt säger ''Hej'' och jag misstänker direkt något.
Tänk om han är där planerar för i natt
vad fan ska man göra ??!!!