December Bebis 2010 :)
Se om du kan prova sjal innan du köper en, alla trivs inte med sjal :)
Åh så fin han är! 
Jag vägde mig precis. 20 kg! har jag gått ner, helt otroligt. Är två veckor sedan förlossningen i morgon. Bara 4 kg kvar av gravidkilona nu, resten tar vi sen haha.
Har en del vätska kvar också och det är ju kväll. Borde väga mig på förmiddagen i morgon och se om det är någon skillnad 

Bwääähh. Jag behöver börja TRÄNA! Blir så slut i nacken, axlarna och bröstryggen av att bära på Tim. Har whiplash sedan innan så är ju inte direkt stark tyvärr.
Lille Tim har varit lite kinkig idag, jag misstänker att han har problem med gaser i magen. Han blir såå nöjd när han fått bajsat också, innan det verkar det vara jobbigt för honom.
Börjar nog få "rutin" på detta nu. Men man ska väl inte säga något. Idag började Martin jobba, känns jättekonstigt att vara själv med Tim. Men han har varit nöjd idag och vaken sedan 9 till nu! Att han orkar, hihi. Har småplockat lite och i morgon tänkte jag dammsuga om det går lika bra då
Små steg mot hälsan tar jag nu, men känner att jag mår väldigt bra till skillnad för bara en vecka sedan.
Stort grattis till alberta! Äntligen! 

Om du har feber i så många dar av en infektion i tån så behöver du antibiotika. Jag skulle gå till läkaren oavsett, långvarig feber är aldrig bra.

Igår invigde vi barnvagnen, pinsamt att vi inte tagit oss ut tidigare! Men jag kände änna varför när jag kom hem.. Vart HEEEEEEEEEEELT slut bara av 20 minuters promenad.. Visst, det var backar o grejer men ändå! Har mycket att jobba med här om man säger så, usch.
Idag ska vi till bvc, så vi tar vagnen igen. Den är jättetrevlig att köra. Jag har bävat lite inför att köra barnvagn eftersom jag är så klumpig, men den är jätteenkel att köra, skönt! Ska bli intressant att se hur siffrorna ser ut idag