Mega -Omega till alla! :-)
Little Ms Chatterbox hade du svarat på mitt inlägg från den 2juli? Tror att jag ev råkade ta bort det.
Little Ms Chatterbox hade du svarat på mitt inlägg från den 2juli? Tror att jag ev råkade ta bort det.
Morepa och plusepa är det typ samma sak?
Ska man köpa morepa junior, eller morepa till ett barn på 8år? Alvi vilken kör du?
Min son har nu en tid ätit eyeQ tuggisar ett tag och märker inte å stor skillnad. Han får två kapslar till maten. Ska man testa att han tar fler? Han är så fruktansvärt lätt irriterad och ordförrådet ska vi inta tala om. Har funderingar om man ska höja eller köpa plusEPA el morepa och lägga till tillsammans med eyeQ. Vad tror ni här inne, med erfarenhet?
Little MS Chatterbox- vet du hur snabbt plusepa kan ha effekt? Vet att det är olika, men kan det ge effekt på mindre än en månad? Vi började igår, och ska höja hans medicin på lör, det är därför jag frågar. Hoppas på effekt snabbt, så att man vet vad som är vad.
Det går att sticka hål på kapseln och bara ta oljan. Vi kör plusepa och den smakar inget. Sen finns det Eye q tuggisar som smakar jordgubb, min son tycker dom är som godis.
Little MS chatterbox
Vet du vad det är för ålder på Eye Q tuggisar. Har letat men hittar inget. Kan min 4åring äta det?
Har en fråga min son äter plusepa pga humörsvängningar och svordomar, han har ätit det i ca 1 1/2månad och det har hjälpt en del tror vi. Men tyvärr har det varit rörigt i skolan oxå och som nu börjar bli lite bättre. Så det är svårt att avgöra om plusepa har effekt. Han blir fortfarande arg när det inte går som han vill och då kastar han saker och svär, hemma slåss han ibland. Nu till min fråga kan det ta tid innan man märker något eller skall man byta till morepa eller nått annat. Skall tillägga att han får plusepa på morgonen och 1kapsel eyeQ på kvällen.