• Svar på tråden Älskar Gud
  • frun01

Grejen är att jag har verkligen levt utan Gud många många gånger, men jag har insett att livet blir så mycket bättre när jag lever med Gud..

Ifall om du inte tror på Gud varför läste du ens tråden? Ganska omoget måste jag säga...

• Menhir
    frun01 skrev 2010-04-07 11:29:23 följande:
    Ifall om du inte tror på Gud varför läste du ens tråden? Ganska omoget måste jag säga...
    Öhhhh... för att det är ett öppet forum?

Jag blev själv nyfiken av överskriften och klickade in.
  • Stårschan
    frun01 skrev 2010-04-07 11:29:23 följande:
    Grejen är att jag har verkligen levt utan Gud många många gånger, men jag har insett att livet blir så mycket bättre när jag lever med Gud..Ifall om du inte tror på Gud varför läste du ens tråden? Ganska omoget måste jag säga...
    Är det omoget att ge sig in och kommentera något man ifrågasätter på allmän plats (som ju FL är)? Jag tycker nog bara att det är sunt. Att däremot tränga sig in i någons hem eller kyrka och där ifrågasätta gudomar är ett klart övertramp.
    Panem et circenses - eller chips och Idol?
  • OMWF
    frun01 skrev 2010-04-07 11:27:24 följande:
    Vadå tillhör du dom som inte tror  på gud?
    Nej, men eftersom du lägger in en länk till en video så tänkte jag kontra, min är lite svängigare också.

Det är väl inte så jävla mycket att läsa, är ju bara en länk. (som jag för övrigt klickade på utan att läsa hela länktexten.)
    You're a wanker number nine!
  • frun01

Jag lyssnade på den här låten, jag älskar den. så tänkte jag att jag ska lägga upp en länk så att dom som oxå älskar Gud kan lyssna på den eftersom att jag ser att alla gud trådar har försvunnit här ifrån...

Förstår du inte att när du är så snabb att dömma, Går du med stängda ögon genom livet, du ser inte vad som är där, utan lever på ytan.

Jag ska säga dig att jag är verkligen inte  den typiska kristna människan som lever så "bra" och syndfritt. Jag vill handla fel och jag vill göra fucked up saker ibland, jag är en människa som syndar. Det har jag gjort sista månaden. Men jag är trött på det och ser att jag behöver Gud tillbaka i mitt liv...

• frun01
    Stårschan skrev 2010-04-07 11:35:59 följande:
    Är det omoget att ge sig in och kommentera något man ifrågasätter på allmän plats (som ju FL är)? Jag tycker nog bara att det är sunt. Att däremot tränga sig in i någons hem eller kyrka och där ifrågasätta gudomar är ett klart övertramp.
    Jag skrev Älskar Gud så att alla skulle veta vad tråden handlar om, om ni inte älskar Gud varför läser ni tråden? jo för att ni ser en möjlighet att komma med kommentarer om hur dum jag är som tror på Gud... haha snacka på, jag skiter i vad ni säger, för jag VET...
  • sstv
    frun01 skrev 2010-04-07 11:40:51 följande:
    Jag lyssnade på den här låten, jag älskar den. så tänkte jag att jag ska lägga upp en länk så att dom som oxå älskar Gud kan lyssna på den eftersom att jag ser att alla gud trådar har försvunnit här ifrån... Förstår du inte att när du är så snabb att dömma, Går du med stängda ögon genom livet, du ser inte vad som är där, utan lever på ytan. Jag ska säga dig att jag är verkligen inte  den typiska kristna människan som lever så "bra" och syndfritt. Jag vill handla fel och jag vill göra fucked up saker ibland, jag är en människa som syndar. Det har jag gjort sista månaden. Men jag är trött på det och ser att jag behöver Gud tillbaka i mitt liv...
    Ok, så det är lite "bakfyllefrälsning". Göra dumma saker ett tag och sedan "hitta gud" och då är allt förlåtet.

Jag vet inte hur öppna ögon du har men i min värd är inte kristna människor "bra och syndfria". För visst måste man kategorisera katolska präster som kristna.
  • Monsterpannkaka

Jag läste tråden eftersom jag trodde att du ville föra något slags samtal ellr diskussion om din eller tro, i allmänhet..

Men det ville du ju definitivt inte.

Svar på tråden Älskar Gud