• s89

    Konstig molvärk?

    Igår plussade jag.. Gjorde även ett test idag som visade positivt.. Hade mycket molvärk igår men idag är det inte lika mycket.. Är det konstigt om det avtar? {#lang_emotions_undecided} Orolig. Har fortfarande molvärk men inte alls så mycket som igår. Mår illa och huvudvärk har jag som vanligt..
    Tacksam för svar

  • Svar på tråden Konstig molvärk?
  • Min högsta önskan

    Det varierade från dag till dag med begge mina graviditeter. Vissa dagara var det riktigt ont, andra knappt något.
    Du behöver inte vara orolig!

    GRATTIS till plusset!


    Stolt mamma till HERMAN född 070129 och THEO född 090423
  • s89
    Min högsta önskan skrev 2010-04-08 13:21:41 följande:
    Det varierade från dag till dag med begge mina graviditeter. Vissa dagara var det riktigt ont, andra knappt något. Du behöver inte vara orolig! GRATTIS till plusset!
    Åh vad skönt att veta! Tack så mycket! Ja igår kändes det som " Nu kommer mensen" .. Men det gjorde den ju inte {#lang_emotions_wink}
  • Min högsta önskan

    Det var samma här.. Har alltid haft mensvärk (även efter första barnet). Och 1-2 timamr efter att värken börjat så kom mensen. Men när den inte kommit på några dagar, så insåg jag att det kunde vara något annat och tog ett test. Och visst var man gravid! Men även om man hade det svart på vitt, så trodde man ändå att mensen skulle komma.. Man var väl lite trögtänkt..
    Nu är mina pojkar drygt 3 och snart 1.


    Stolt mamma till HERMAN född 070129 och THEO född 090423
  • s89
    Min högsta önskan skrev 2010-04-08 13:38:24 följande:
    Det var samma här.. Har alltid haft mensvärk (även efter första barnet). Och 1-2 timamr efter att värken börjat så kom mensen. Men när den inte kommit på några dagar, så insåg jag att det kunde vara något annat och tog ett test. Och visst var man gravid! Men även om man hade det svart på vitt, så trodde man ändå att mensen skulle komma.. Man var väl lite trögtänkt.. Nu är mina pojkar drygt 3 och snart 1.
    Mysigt.. Ja men precis. Det är ju så man tänker. Och jag har knappt intalat mig själv att jag är gravid än.. Teststrecket var svagare än kontrollstrecket. Men jag vet. Det behöver ju inte vara lika starkt.. Och fick ju både streck igår 2 ggr och idag 1 gång. Så jag ska nog lita på det {#lang_emotions_smile}
  • s89
    Min högsta önskan skrev 2010-04-08 13:42:18 följande:
    Ja du kan nog lita på det.
    Ja det kan jag! =) Känns bara overkligt.. Tar nog tid innan man tar till sig det {#lang_emotions_smile} Funderar på när man ska berätta för familj.. Har berättat för mamma och mormor.. Men sambons familj och resten av min {#lang_emotions_smile}
  • saarvitossan

    "Ja det kan jag! =) Känns bara overkligt.. Tar nog tid innan man tar till sig det {#lang_emotions_smile} Funderar på när man ska berätta för familj.. Har berättat för mamma och mormor.. Men sambons familj och resten av min {#lang_emotions_smile}"

    Haha, det tog mig fem test innan jag trodde på det. Hur reagera din mamma? Frågar därför att jag är väldigt orolig över min egen mammas reaktion.

  • saarvitossan

    Mitt inlägg är förövrigt ett klart exempel på hur man INTE citerar korrekt på familjeliv :) Naturligtvis hittade jag funktionen när jag precis postat inlägget.

Svar på tråden Konstig molvärk?