Inga spermier..
Smulans: Då har vi lite samma historia... :) Vi håller på med ICSI med spermier uttagna genom testikelbiopsi. Dock har vi ju inte lyckats än. Men det inger alltid hopp när man ser folk som lyckats! =)
Smulans: Då har vi lite samma historia... :) Vi håller på med ICSI med spermier uttagna genom testikelbiopsi. Dock har vi ju inte lyckats än. Men det inger alltid hopp när man ser folk som lyckats! =)
nightangel: Grattis! När ska ni gifta er? Vi gifte oss oxå mitt i denna veva. Vi ville ha något härligt att se fram emot mitt under all väntan och jobbiga besked. =)
nightangel86: Låter härligt. Lycka till!
moii: OJ det var snabbt jobbat det! =) Jag fick vänta 3 månader från första mötet för att sommaruppehållet och medicinering med Levaxin kom i vägen.
moii: Ja det låter perfekt. Och det är kanske bra att det händer på en gång så hinner du inte fundera och nojja så mycket över det. ;)
Memphis: tack, känns som att de kan behövas.
Hur går det för er?
Memphis: ja fy, vet alltför väl hur det är att vänta på att vänta. Känns bättre när man vet att man är igång på nåt sätt, inne i systemet så att säga. Eller ja det är ni redan men äh du vet vad jag menar. Det är på tok för mycket väntan men så har vi råkat ut för flera extra steg plus både sommaruppehåll och juluppehåll. :P Hoppas ni slipper det iaf.
Bara att vänja sig med att sitta o spreta i gynstolen... ;) Vill inte ens tänka på hur många jag suttit i vid det här laget haha...
moii och TB1: Tack... lite nervös för missfall så klart men näpp jag har bestämt att jag väntar barn, inte missfall. Blir det ett MF får jag sörja det då nu ska jag njuta.
Hoppas så att det kommer att gå lika bra för er!
TB1: ja, det är helt galet!