• wholelottarosie

Synligt gravid kvinna i mjukisbyxor, vad tänker du?

Så vad tänker ni? Anledningen till omröstningen är att jag hörde två kvinnor disskutera ämnet och kom fram till att det är väldigt sluskigt att gå omkring i mjukisbyxor. Omröstningen gäller inte för arbetsplatser, utan typ mataffärer och liknande.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-09 14:33
    Förtydligande: De två kvinnorna kom fram till att det var sluskigt, INTE jag.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Synligt gravid kvinna i mjukisbyxor, vad tänker du?
  • logg81

Om jag ens lägger märke till kvinnan så skulle jag väl inte lägga någon större energi på vad hon har på sig.
    Jag har viktigare saker för mej i livet än att bli upprörd över andras klädstilar...

Jag stavar inte taskigt! Min dator är faktiskt trasig!!!
  • Cloud Berry

Beror på vilken sorts mjukbyxor det handlar om, H&Ms apfula velorbrallor eller Sobeas snygga velorharemmjukisar är det ju ganska stor skillnad på.

• 7Illyl1

Jag stör mig rätt sällan över vad andra människor har på sig, och gravida kvinnor om några förtjänar att ha sköna, bekväma kläder på sig. 

• Taniqua

Mjukisbyxan o leggings var mina favvo...

Så fan heller att man vill ha jobbiga jeans varje dag för att "se snygg ut"...det räcker men nångång ibland...

• Manchester

Med största sannolikhet tänkar jag inget alls. Varför skulle jag, liksom?

Gillar själv mjukisbyxor, men de jag har just nu skulle jag inte ha på mig till mataffären eftersom de är för fula och dessutom slitna. Men om andra hittar någon modell som sitter bra och ser lite mer propra ut så är de väl bara att gratulera. Och just gravida kan gott unna sig att klä sig lite extra bekvämt, oavsett om det passar in i rådande modetrender eller inte.

• Jazza

Som tur är, är jag själv tillräckligt snygg för att slippa behöva bry mig om hur andra ser ut

Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Hon den an0nyma sn0karen

Tänker ingenting, är bara tacksam över att hon faktiskt har byxor på sig.

Jag föredrog mjukisar när jag väntade sonen för 6 år sen. Hade gravidbyxor men USCH de var det värsta plagg jag haft på mig tror jag. Skit obehagligt ju, när tacka vet jag mjukisar. Däremot förstår jag inte grejen med mjukisar och typ jag ska vida hela magens hud och tröjan ska vara så navel syns typ. Gillar inte magglapp på någon. Magtröjor är faktist det mest fjortisaktiga jag vet och på en gravid kvinna ser det patetiskt ut. MEN det är min åsikt.

• Manchester
    Cloud Berry skrev 2010-04-09 23:42:49 följande:
    Beror på vilken sorts mjukbyxor det handlar om, H&Ms apfula velorbrallor eller Sobeas snygga velorharemmjukisar är det ju ganska stor skillnad på.
    Haremsbyxor är väl ändå alltid apfula, oavsett om det handlar om mjukisar eller något annat? Det är nog årtiondets mest obegripliga trend, om du frågar mig. Men så har de ju heller inte sålt så bra, efter vad det verkar. Man ser dem i affärer och i reklam, men det är väldigt sällan som någon verkligen använder dem. Inte ens mina tonåriga elever har fallit för detta "mode". Och jag förstår dem. Vem vill se ut som en 1,5-åring med nedhasad bajsblöja?
  • Cloud Berry
    Manchester skrev 2010-04-09 23:55:59 följande:
    Haremsbyxor är väl ändå alltid apfula, oavsett om det handlar om mjukisar eller något annat? Det är nog årtiondets mest obegripliga trend, om du frågar mig. Men så har de ju heller inte sålt så bra, efter vad det verkar. Man ser dem i affärer och i reklam, men det är väldigt sällan som någon verkligen använder dem. Inte ens mina tonåriga elever har fallit för detta "mode". Och jag förstår dem. Vem vill se ut som en 1,5-åring med nedhasad bajsblöja?
    Jag skrev nog fel, de heter inte haremsbyxor..De har inget häng mellan benen utan bara muddar vid vrister och i midjan.

Klassiska harmsbyxor är apfula ja.
Svar på tråden Synligt gravid kvinna i mjukisbyxor, vad tänker du?