Skulle ni låta er 15åriga dotter..
Kort och gott NEEEEJ!
Kort och gott NEEEEJ!
jag unnar min dotter att ha kul och jag unnar henne verkligen att se världen. men nej. blir hon 10% av vad jag var så skulle jag ALDRIG släppa min dotter iväg på något där hon ska vara själv utan vuxna omkring sig under flera dygn.
visst finns det ungdomar som sköter sig, men man ska nog inte tro gott om varenda en. min mamma trodde gott om mig och jag lovar, hon skulle INTE vilja veta vad jag gjorde i aiya napa och när jag åkte på festivaler. jag var "skötsam" för att jag hade bra betyg och uppträdde trevligt mot folk. mina tjejkompisar (för jag umgicks ju baaara med tjejer, höhöh) var duktiga, ambitiösa och kom från bra familjer. inte fan hindrade det oss från att supa som små grisar och göra det ena och det andra med killar?
jag unnar verkligen min dotter att se världen och att leva ett roligt liv. men nej hon får inte göra som jag gjorde. iallafall inte när hon är under 18.
min dotter får se världen ihop med mig och familjen tills hon blir myndig. duger inte det? nämen slipp då. hon får iallafall inte åka själv.